Trump on hyvin ennustettava presidentti: kaikkihan me oikeasti tiedämme, mihin Trump politiikassa pyrkii
On hyvä, että meillä on vihdoinkin ennalta-arvattava pressa Yhdysvalloissa.
Kommentit (3)
Tekee, mitä on kertonut tekevänsä. Helppoa. Ei tarvita satoja eri asiantuntijoita arvailemaan ja ylianalysoimaan.
Ja mitäköhän se olisi AP? Epäsuorasti viittaat johonkin mihin ainoastaan itse tiedät vastauksen. Päättömät aloitukset taas kerran. Kyllähän se on helppo arvata mihin Trump tähtää jos ollaan katsottu ei ainoastaan maailman menoa vaan mitä hänelle on tehty.
Psykoottinen vasemmisto yritti heittää jätkän vankilaan loppuelämäkseen koko 4v tyhjien syytösten ja todistettujen valheiden perusteella. Trumpilla ei ole liitoksia Venäjään kuten havaittu Muellerin tutkinnassa, ainoat kytkökset Venäjään löytyi itse Muellerista ja emme ole kuulleet koko miehestä sen jälkeen.
"Salaiset" asiakirjat jotka Trumpilla oli Mar-a Lagossa lukkojen takana ei ollut edes "salaisia" kun oli declassified koko homman. Lapsikin osaisi sanoa miten koko homma oli poliittinen.
Sitten tammikuun 6 päivä. Trump siis kehotti ihmisiä palaamaan koteihinsa ja rauhalliseen vallanvaihtoon mutta koko media valehteli.
Ja jätkä yritettiin ampua kahdesti, molemmista epäillyistä huomattavan paljon kysymyksiä.
Eli todellakin on helppo arvata millä asenteella taas virassa mutta et ollut kovin tarkka AP.
Trumpissa ennustettavaa on vain se, ettei kukaan osaa ennustaa mitä Trump tekee. Edes Trump itse.