Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sosiaaalinen media on liian perseestä

Vierailija
20.02.2025 |

En jaksa kirjoittaa sisältöä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä olekaan mikään pakko kirjoittaa. Minä olen tyytyväisenä ollut jo kahdeksan vuotta pois somesta.

Vierailija
2/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras päätös oli lähteä somesta. Tajusin liian myöhään että ihmiset siellä kaverilistalla ei olleet ystäviä ja monelle se on vain juorukanava näitkö pirkon postauksen, siellä se taas tekee sitä ja sitä. Olisi pitänyt pitää alun perin koko some yksityisenä vain pienelle porukalle ja työkavereita ei sitten ikinä mihinkään someporukoihin. Loppuu se juoruilu töissä yksityiselämästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi toimia myös fiksusti ja vastuullisesti. Oppii paljon uusia asioita, positiivinen asenne on hyödyksi. Väkisin ei kannata olla somessa kuitenkaan.

Vierailija
4/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan somekaverit eivät ole oikeita ystäviä. Huomasin sen myls hlökohtaisesti kun tein joitakin instasrooreja, joissa mainitsin jostakin perheen vastoinkäymisistä tai sitten onnistumisista: kukaan ei kommentoinut mitään vaikka katsoi kyllä kaikki stoorit. Kun lähdin instasta, moni oli ihan järkyttynyt, siis oikeasti ihan ylisuuri reaktio kun "kaikkihan siellä on". No minä en ole enää juorujen kohteena. Ja ollaan Millenials/Gen X-ikäpolvea.

Facebookissa saatan joskus jakaa jotakin, mutta vain sellaista, minkä tosiaan olisin valmis jakamaan täysin tuntemattomille ihmisille.

Toistan: somekaverit eivät ole oikeita ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi