"Kun et maksa tuotteesta mitään, tuote olet silloin sinä" totesi äitini kun suosittelin häntä hankkimaan Mobilepayn
Sanoi että pitää tuollaista sovellusta humpuukina ja kyttäyksenä ja että maksaa mieluummin asiat joko käteisellä tai perinteisenä pankkisiirtona, vaikka tuo sovellus olisi kätevämpi.
Kommentit (8)
Viisas äiti.
Aluksi tuollainen äppsi on aina halpa/ilmainen jotta käyttäjät saadaan koukkuun. Sitten kun kaikki käyttää sitä aletaan hinaamaan hintoja ylös, tai täyttämään mainoksilla, ja sitä on pakko käyttää, koska kaikki muut käyttää sitä, ja jos käytät jotain muuta niin ei siellä ole ketään.
Airbnb, uber, easypark, google, youtube, netflix, amazon jne..
Palvelumaksu suuriin käyttäjien välisiin rahansiirtoihin 24.3.2025 alkaen
MobilePay lisää käyttäjien välisiin yli 400 €:n rahansiirtoihin palvelumaksun 24.3.2025 alkaen. Jos siirrät yli 400 € samalle käyttäjälle 24h sisällä, perimme siirrosta palvelumaksun.
Palvelumaksun suuruus on 1 prosentti 400 € ylittävästä osasta.
Muutos koskee ainoastaan henkilöiden välisiä siirtoja, eikä kauppiaille tai yhteisöille tehtäviä maksuja.
Palvelumaksun suuruus ilmoitetaan lähettäjälle selkeästi ennen maksun hyväksymistä.
En oo ikinä maksanut mobilepayllä. Kortilla maksan ostokset ja verkkopankissa laskut.
M37
Minä olen tappiota tuottava tuote. Mahtaa palveluntarjoajaa vituttaa.
Ok? Kyllä se on viimeiset 70 vuotta ollut niin, että tuote on yleensä sekä tuote itse että sen yleisö. Kuluttajatutkimusta on tehty jo pitkään, eikä se pelkistä katukyselyistä synny. Kun lehtikojut lukijoita myy.
Joku joka tapauksessa hyötyy tuotteesta jonka ostat. Jos äitisi ei elä kommunistisessa yhteiskunnassa, joku saa voittoa hänen ostamistaan tuotteista. Onko Mobilepayssä jotain erilaista?
Toki kaikkia sähköisiä palveluita seurataan ja käteinen on paras, mutta kai nyt Mobilepay maksaa? Ainakin kaupolle nyt ja tulevaisuudessa myös yksityisille isoissa siirroissa.
äipät tietää