puristeleeko teidän miehet rintojanne jatkuvasti?
Minun mies on kokoajan rinnoissani kiinni kotona. Heti jos on toppia päällä tai olen pelkästään alusvaatteet päällä niin mies on puristelemassa niitä.
Kommentit (29)
Ei ole ikinä kukaan antanut mitään huomiota näille a-kupin itikan puremilleni :( sulla varmaan isot tissit niin ei mikään ihme että miestä kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä kukaan antanut mitään huomiota näille a-kupin itikan puremilleni :( sulla varmaan isot tissit niin ei mikään ihme että miestä kiihottaa
Mulla on B-kupin rinnat, eli eivät mitkään älyttömän isot nekään ole :D AP
Hanki sille stressileluja tai keinorinnat. Jos se rauhoittuisi.
Päivittäin vähän ainakin. Sais puristella enemmänkin.
puristelee lähinnä omia rintojansa
Yleensä kurottelen yöpaidan alta.
Kaksi miehistäni puristelee, kolmas vaan katsoo.
Olisko kuvaa lähettää niin teemme juurisyyanalyysin?
T. Mara33
Lapset niitä imetyksen aikana vaan näpertää, ei miestä kiinnosta.
Puristelee paljonkin, mutta se ärsyttää kun menkkojen aikana pitää puristella. Sattuu niin julmetusti rintoihin silloin.
Kyllä, rakastaa rintojani ja haluaa nähdä ne jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Puristelee paljonkin, mutta se ärsyttää kun menkkojen aikana pitää puristella. Sattuu niin julmetusti rintoihin silloin.
No kai sanot et nyt ei todellakaa kosketa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sanot et nyt ei todellakaa kosketa?
Kyllä hän se lopettaa kun sanon että on menkat.
Itse olen mieheni rintalihaksissa kiinni aina. Nuorempi on ja salimake.
M44
Lopetti puristelun kun puristin samalla voimakkuudella palleista ja kysyin että tuntuuko tämä sinusta hyvältä. Miehet eivät tajua että rinnat ovat herkät.
Anna puristella vaan, pienentää rintasyövän riskiä. Myös miehesi vou huomata mahdolliset kyhmyt.
Varmaan on hyvät tissit