Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pankki soittaa teille?

Vierailija
19.02.2025 |

Mulla tilanne että pari- kolme kertaa vuodessa joku pankin henkilö soittaa ja kyselee verkkotapaamiseen tms. Mulla on rahastosäästö käytössä, korttiasiat kunnossa niin en ymmärrä miksi ne jatkuvasti soittelevat. Onko tää kuinka yleistä? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat ehkä, että olet hyvä potentiaalinen tulonlähde. Säästätkö pankin omaan rahastoon? Mulla oli joskus juuri täysi-ikäistyttyäni vanhempien laittamana varat pankin omissa rahastoissa ja säästötileissä, ja sain silloin kanssa useampia puheluita pankin asiakasneuvojalta siitä, miten varojani kannattaisi sijoittaa. Nykyään mulla ei ole omassa päivittäisasiointipankissa kuin käyttötili, eikä pankki soittele koskaan, vaikka tietävät sijoitussalkkuni arvon. Ovat sen kerran lainahakemuksen yhteydessä nähneet. Löivät kyllä mut sillä perusteella ilmaiseksi suoraan johonkin premium-asiakkaaksi ja antoivat ilmaiset pankkipalvelut, vaikka en täyttänyt edes ehtoja, kun mulla ei ko. pankissa ole varallisuutta. 

Vierailija
22/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelevat ehkä, että olet hyvä potentiaalinen tulonlähde. Säästätkö pankin omaan rahastoon? Mulla oli joskus juuri täysi-ikäistyttyäni vanhempien laittamana varat pankin omissa rahastoissa ja säästötileissä, ja sain silloin kanssa useampia puheluita pankin asiakasneuvojalta siitä, miten varojani kannattaisi sijoittaa. Nykyään mulla ei ole omassa päivittäisasiointipankissa kuin käyttötili, eikä pankki soittele koskaan, vaikka tietävät sijoitussalkkuni arvon. Ovat sen kerran lainahakemuksen yhteydessä nähneet. Löivät kyllä mut sillä perusteella ilmaiseksi suoraan johonkin premium-asiakkaaksi ja antoivat ilmaiset pankkipalvelut, vaikka en täyttänyt edes ehtoja, kun mulla ei ko. pankissa ole varallisuutta. 

Joo, pankin omat rahastot kyseessä. Itse niitä tutkin ja päätin mihin laitan säännöllisesti. Mutta ei ne mitään isoja sijoituksia vielä ole, tuotto näyttäs olevan suht ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pankit nykyään soittele. Jos joku soittaa ja sanoo olevansa pankista, niin on todennäköisesti joku huijaus.

Vierailija
24/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 10 vuoteen soittanut kun sain perinnön silloin. Kun sain perinnön niin pankki ahdisteli koko ajan ja tyrkytti sijoittamista. Sanoin etten sijoita euroakaan koskaan ja silti soittivat. Uhkasin oikeustoimilla jos vielä soittavat kun väkisin yks virkailija halusi että ostan jotain osakkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi