Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg & Tyrkyt, missä keskustelu?

Vierailija
19.02.2025 |

Siinähän tuo ongelma otsikossa. En löydä keskustelua. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä kaikki on ohjelmasta. Löysin pari keskustelua, mutta ilmeisesti ketjut on poistettu, koska hakemaani sisältöä ei ole saatavilla....

Kommentit (290)

Vierailija
41/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ymmärrän miksi aiemmat ketjut aiheesta on poistettu. Kirjoitatte todella ilkeästi hänestä. 

Ap

No mitä voi olettaa, kun julkisuuskuva on tuollainen kuin on. Sointu itse kailottaa suoraa puhetta ja röyhkeyttä, joten turha vinkua, kun sitä saa mitä tilaa. 

Rohkeus ja röyhkeys on ihan eri asia, kuin haukkuminen. 

Vierailija
42/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avauksia, koska ohjelma ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita somejulkkiksia ole ihan tarpeeksi jo ilman tällaisiakin ohjelmia. YLE voisi laittaa nämä rahat johonkin järkevämpään.  

Tämä on niin totta

Vierailija
44/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei some kauhesti kiinnosta, mutta oli mielenkiintoinen sarja. Olin kipeänä viime maanantaina ja katsoin kaikki jaksot putkeen. Mä olen jotenkin vaan ajatellut, että some ammattina on aika helppoa. Napataan vaan pari kuvaa tai puhutaan vähän kameralle ja siinä se, mutta oikeastihan niiden videoiden tekemiseen ja kuvien ottamiseen menee kamalasti aikaa.

Vierailija
45/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ymmärrän miksi aiemmat ketjut aiheesta on poistettu. Kirjoitatte todella ilkeästi hänestä. 

Ap

No mitä voi olettaa, kun julkisuuskuva on tuollainen kuin on. Sointu itse kailottaa suoraa puhetta ja röyhkeyttä, joten turha vinkua, kun sitä saa mitä tilaa. 

Kerro tuo Sointulle. 

Vierailija
46/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei some kauhesti kiinnosta, mutta oli mielenkiintoinen sarja. Olin kipeänä viime maanantaina ja katsoin kaikki jaksot putkeen. Mä olen jotenkin vaan ajatellut, että some ammattina on aika helppoa. Napataan vaan pari kuvaa tai puhutaan vähän kameralle ja siinä se, mutta oikeastihan niiden videoiden tekemiseen ja kuvien ottamiseen menee kamalasti aikaa.

Kuinka tyhmä pitää olla, että kuvittelee videoiden syntyvän muutamassa minuutissa? 

Vierailija
47/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta noiden mielipiteet p..n vertaa.

Vierailija
48/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro tuo Sointulle. 

Ketä hän mielestäsi haukkuu? 

Vierailija
49/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro tuo Sointulle. 

Aika pitkälti kaikkia. Hänen mielestään vttuilu ja suorapuheisuus on ihan normaalia, vaikka sillä suorapuheisuudella loukkaisia muita ihmisiä. On itse sanonut aika suoraan noin. 

Vierailija
50/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ohjelma millään tasolla.

Vierailija
51/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian monen mielestä vastenmielinen?

Ylen varovaroin tätä meille syötetään?

Sointu on olevinaan isokin tekijä,  matkii J Linnomaata kateellisena. Huulet hyvin muotoiltu, puhuu alahuutaan venyttäen. En tiedä miksi? 

Seurakunta jota johtaa on antaumuksella mukana, mutta mihin veli unohtui? Vai onko veli mukana, entä isi, vilkaisin vain hetken noita tyrkkyjä.

Vierailija
52/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä YLE voisi vaihteeksi tehdä ohjelman, jossa valmennetaan ihmisiä esim. lääkiksen pääsykokeisiin tai lastenkasvatukseen. Menisi veroeurot vähän järkevämpään käyttöön. En tosin ole tätä ohjelmaa katsonut, kun ei oikein jaksa tyrkyt kiinnostaa.

Vierailija
53/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro tuo Sointulle. 

Aika pitkälti kaikkia. Hänen mielestään vttuilu ja suorapuheisuus on ihan normaalia, vaikka sillä suorapuheisuudella loukkaisia muita ihmisiä. On itse sanonut aika suoraan noin. 

Okei. En seuraa häntä Tiktokissa tai Instagramissa. Podcastissaan ei ole haukkunut ketään. 

Vierailija
54/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. En seuraa häntä Tiktokissa tai Instagramissa. Podcastissaan ei ole haukkunut ketään.

En minäkään seuraa. Ei tulisi pieneen mieleenkään seurata tuollaista koulukiusaajaa, joka luulee olevansa kovakin muija, kun haukkuu ihmisiä päin naamaa. Juuri niitä ihmisiä, jotka perustelevat huonoa käytöstä "mutkun mä vaan olen tällainen suorapuheinen ihminen". 

Vierailija
55/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmmärtää, miksi yle esittää tällaista tyhjänpäiväisyyttä. Toimiohjeistuksessa määritellään aika tarkasti lähetysten sisällöt ja tavoitteet.

Isänsä on suht arvostettu ihminen YLEssä ja ehkä laajemminkin. Saanut myös poikansa Topin telkkariin, ja nyt Sointun. En aiemmin halunnut uskoa todeksi, että YLE tosiaankin on läpimätä.

Yle on tosiaan läpimätä laitos. Katsoin että joku Emmi Lehtomaa,  somemanageri mukana.  Täysin oppineita tyrkkyjä somevaikuttajiksi joissakin piireissä ;D

Vierailija
56/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jo 40?

ainakin lapseton

Vierailija
57/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole stereotyyppinen yrittäjä ja olen aika räväkkä suustani. Sanoin ohjelmassakin muutamaan otteeseen, että ei sitä täytettä rintoihin aivosoluista oteta. Mä toivon, että edustan kaikkia niitä nuoria naisia, jotka kohtaavat työelämässä ennakkoluuloja, Borg toteaa painokkaasti.

Vierailija
58/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että otettaisiinkohan minut enemmän tosissaan, jos pukeutuisin löysiin vaatteisiin ja laittaisin Instagram-tilini yksityiseksi. Mutta sitten ajattelin, että ei. Menen omana itsenäni. Nyt eletään 2020-lukua. Kovan luokan yrittäjälläkin voi olla silikonitissit, Borg täräyttää.

Vierailija
59/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro tuo Sointulle. 

Ihmiset voivat loukkaantua myös, vaikka ei millään tavalla pyrkisi loukkaamaan heitä.

Vierailija
60/290 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä ja somevaikuttaja Sointu Borgin, 32, viime vuoden tulot olivat yhteensä lähes 227 000 euroa, joista ansiotuloja oli 226 550 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi