Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sovi parisuhteeseen, muita?

Vierailija
19.02.2025 |

Tartutan naisille aina saman vaivan joka itselläni on, sellaisen matala-asteisen masennuksen. Tuntuu että houkuttelen vain sellaisia naisia, jotka eivät tunne itseään ja mukauttavat itsensä sataprosenttisesti miehen olotilaan. Jos ostan vaikka aina saman suklaapatukan, mutta kerran jonkun eri patukan, niin sitten nainenkin ostaa sen ja vaihtaa taas takaisin siihen vanhaan kun itsekin vaihdan.

Yksi nainen halusi lapsia, mutta minä en ja hän tiesi sen, silti hän oli kanssani siihen ikään asti, ettei voinut enää lapsia saada. Tuntuu että olen aiheuttanut paljonkin pahaa naisille. Olen tiedostamattani jonkinlainen salakavala paha henki, jonka kanssa viihtyy, mutta jälkianalyysi paljastaakin mitä oikeasti oli meneillään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan sellainen perinteinen narsisti vaan. Arvatenkin aiot silti mennä parisuhteeseen heti, kun löytyy tarpeeksi heikko astia, jonka elämän pilata ja sitten syytät häntä siitä, ettei tajunnut lähteä? 

Vierailija
2/3 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan sellainen perinteinen narsisti vaan. Arvatenkin aiot silti mennä parisuhteeseen heti, kun löytyy tarpeeksi heikko astia, jonka elämän pilata ja sitten syytät häntä siitä, ettei tajunnut lähteä? 

En aio enää seurustella, pelkkä seksi saa riittää tästä lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama juttu. Rakastan kyllä aidosti ja olen uskollinen ja luotettava, mutta olen niin low energy -ihminen että nainen tylsistyy lopulta. Parempi olla siis yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi