Mitä uusiokäyttöä vanhalle teräskattilalle joka ei enää sovellu ruoanlaittoon?
Liian ruma kukkaruukuksi. Ei raaskisi heittää roskiinkaan. Noin 2-3l kattila.
Kommentit (8)
Valmista siinä kynttilöitä. Valuta öljyt siihen seuraavan kerran kun vaihdat öljyt moottoripyörästäsi. Käytä kypäränä, jos itsellesi ei mahdu niin lapsellesi.
Jos värjäät lankoja kasveilla niin vanha kattila käy hyvin tuohon tarkoitukseen.
Laitan kerrostalon metallinkierrätysastiaan ne metallit jotka voi.
Vierailija kirjoitti:
miten ei sovi?
Kahvat rikki. Ap
Miksei se sovi enää ruoanlaittoon? Etkö ole puhdistanut sitä kunnolla? Pinnoittamaton kattilahan kestää vaikka minkälaisen puhdistuksen.
Vai onko syy, että haluat uuden kattilan?
Toki, jos vaikka pohja on irronnut tai vääntynyt kieroksi ylikuumentamisen vuoksi, voi kattilan laittaa sitten metalliromuihin.
Monesti olen katsellut metallinkierrätyslavoilla kattiloita, joissa ei näy minkäänlaista vikaa ja olen poiminut niistä sopivia itselleni käyttöastioiksi. Kunnon pesun jälkeen ovat olleet täysin priimoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se sovi enää ruoanlaittoon? Etkö ole puhdistanut sitä kunnolla? Pinnoittamaton kattilahan kestää vaikka minkälaisen puhdistuksen.
Vai onko syy, että haluat uuden kattilan?
Toki, jos vaikka pohja on irronnut tai vääntynyt kieroksi ylikuumentamisen vuoksi, voi kattilan laittaa sitten metalliromuihin.
Monesti olen katsellut metallinkierrätyslavoilla kattiloita, joissa ei näy minkäänlaista vikaa ja olen poiminut niistä sopivia itselleni käyttöastioiksi. Kunnon pesun jälkeen ovat olleet täysin priimoja.
Kahvat on rikki. Ap
Lahjoita kummilapselle rummuksi tai pyöräilykypäräksi.