Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla käynyt niin että uralla on mennyt usko tulevaisuuteen?

Vierailija
19.02.2025 |

Onko muilla käynyt niin että uralla on mennyt usko tulevaisuuteen? Maailman tilanne ja Suomessakin valloillaan on epäempaattinen suhtautuminen kanssaihmisiin. Konfliktia kaikkialla.

Yhteistyö yhteisen hyvän puolesta on heikentynyt ja samalla työn teon merkitys on kadonnut. Onko muilla käynyt näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssi, josta ei helpolla nousta. En usko parempaan huomiseen, ennen olin tekijä. 

Vierailija
2/4 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo irtisanominen hyvästä työstä sai ajatukset muuttumaat. Maailma ei tarvitse minua, enkä minä maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata johtaa Orpo ja Purra, joilla ei ole mitään hyvää visiota Suomelle. Kaikki on synkkää. Se näkyy ihmisten arkielämässä julmalla tavalla.

Vierailija
4/4 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä mittakaavassa kyllä.

Konsulttifirmassa jouduin huonosti johdettuun projektiin, jossa kaikki voivat pahoin eikä prosesseja ollut. Yritin parantaa asioita ja huolehtia ahdingossa olevista työkavereistani, mutta pakko oli puhaltaa peli poikki kun sain lievän työuupumuksen. Eipä ole tällaistakaan tullut vastaan yli 20v työurallani. Onneksi voin itse jatkaa eteenpäin, mutta mietityttää nuo ihmiset, jotka vuodesta toiseen painavat töitä tuossa projektissa burn outin partaalla. Tätäkö työelämä on Suomessa nykyään?