Onko työpaikassa teitä syyllistetty työterveyshuollon käyttämisestä?
Ihmettelen tätä, kun huomautellaan että työterveyshuollon kulut ovat kasvaneet, ja vähän niinkuin annetaan ymmärtää että älkää käykö siellä. Vaikka ei siihen työterveyteen nyt ihan mitä tahansa kuulu vaan se on tarkkaan määritelty. Tuskin siellä kukaan huvikseen käy, jos ei ole mitään vaivaa.
Kommentit (5)
Osa ei ehkä haluaisi sitä, jos työnantaja tyrkyttää, vaan mennä yksityiselle tai jos on muu niin terveysasema. Ja sairausasioissa joustoa tai palkaton. Nyt ihmisiä on jaettu kategorioihin.
Jos esimies olisi puhunut mulle, niin varmasti oli syyllistänyt tästäkin. Mutta olin työpaikkakiusaamisen kohde esimiehen toimesta, niin ei puhunut mulle sanaakaan.
Käytin kaiken mahdollisen tuen, mitä tth tarjosi.
Juu, olen vaihtanut työpaikkaa ja ruoho todellakin on vihreää aidan toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran kun olin kipeä ja lääkäri tylysti kysyi mitä sä täällä teet . Todella töykeä ja vihaisen oloinen.
Ei sinne missään flunssassa mennä vaan silloin kun on oikeasti kipeä.
Olen käyttänyt paljon työterveyshuoltoa eikä kukaan ole siitä mitään sanonut. Olen kyllä julkisella sektorilla töissä joten ei varmaan ole tarvetta kytätä sillä tavalla.
Kävin kerran kun olin kipeä ja lääkäri tylysti kysyi mitä sä täällä teet . Todella töykeä ja vihaisen oloinen.