Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko 8,5kk maustamatonta jukurttia?

Vierailija
07.03.2007 |

ja siihen joukkoon jotain hedelmäsosetta. Voiko jo antaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 10kk eteenpäin hapanmaitotuotteet!

Vierailija
2/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän velliäkään saisi antaa 2kk:lle, mutta kyllä moni vaan antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvan vatsa vielä kestä tuossa vaiheessa välttämättä maitotuotteita, itse ainakin jättäisin kokeilematta.

Vierailija
4/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos kokeilee, eikä mitään tule. Saanko sitten suostumuksenne kys. asiaan?

Vierailija
5/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä hysteerikkoja oikein riittääkin?

Vierailija
6/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mitä siitä seuraa, vai seuraako mitään. Itse en kuitenkaan antaisi, kun suositus on mikä on. Ei niitä ihan huvikseen niitä suosituksia julkaista? Onko vaikea antaa vauvanjogurttia? Vähän erikoiselta vaikutat minusta.

Vierailija
7/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itesekin ajattelin, että ei kai noita suosituksia nyt ihan päivälleen tai edes viikolleen tarvi totella.. :)

Vierailija
8/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä vatsakipuja tulee, mutta aikuisille tarkoitetut maitotuotteet eivät ole vauvalle ravitsemuksellisesti tarpeeksi " tuhteja" , lähinnä proteiinikoostumus on huono.

Vierailija
9/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisinta minusta teissä mammaraisissa on se, miten orjallisesti noudatatte jotain kaavaa tietämättä edes MIKSI!! Luulisi että edes koulutetut ja fiksut äidit haluaisivat tietää minkä vuoksi tekevät niin kuin tekevät, eihän maailmassa muutenkaan enää nykyään tehdä jotain vain siksi että joku auktoriteetti käskee.

Tarkoitan siis, että neuvolan suositukset ovat oikeita ja hyviä ja niitä kannattaa noudattaa, mutta jos tietää mihin ne perustuvat, ei tarvitse kysellä täällä tällaisia.

Vierailija
10/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle riittää yleisesti ottaen se, että neuvola tai muu taho esittää minulle suositukset. Uskon että kyseessä on tutkittu tieto ja ei minulla ole tarvetta sitä kyseenalaistaa. Minulla on kyllä ihan riittävästi tekemistä muutenkin. --11--

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä