Käytiin Oulussa-Miksi KAIKILLA on siellä BURBERRY (feikki)-kaulaliina
Pisti lievästi sanottuna silmään. Taitaa olla nyt joku muotivillitys siellä päin :D. Lisäksi monella oli TURKKI ja nämä sitten tungeskelivat Stockalla.... Hih. Ja näitä oli MONTA
Kommentit (17)
...serkut Oulussa ja kieltämättä niiden muoti on vähän erilainen. Mut onks tolla nyt sit niin väliä.
Mitä väliä mistä itse olen kotoisin?
Tämä vaan pisti silmään.. Edes Helsingissä en ole kuuna päivänä nähnyt NIIN PALJON turkkeja ja feikkiburberryjä, ihan nuorisosta aikuisiin naisiin :P
ap
naisilla. noita kaulaliinoja on ihmeellisen paljon. En tiedä mistä johtuu en sitten tiedä missä ap on käynyt jos vaan noin pukeutuneita ihmisiä on nähnyt.
Asuin Helsingissä 4 vuotta ja siinä oli 4v liikaa. Siellä on todella rikkaita ja todella köyhiä, täälläpäin erot eivät ole niin suuria kuin siellä.
Kannattaisi ottaa ne vaaleanpunaiset lasit silmiltä pois. Jos arvostus riittää pelkkään kaulaliinan merkin kattomiseen, niin huh huh!
Oulusta oon ja kehtaan sanua : ))
Ja joku vois taas hankkia oman elämän.
Vierailija - 07.03. 08:54 vastaa tähän viestiin (4/11)
Koska Oulu on junttilaa :-) Terv. syntyperäinen stadilainen
No huh, ja pelkästään tuo kommentti osoittaa stadilaisten itsetunnon ja sivistyksen tason...
Eiköhän sekä Helsinki että Oulu ole maailman mittakaavassa pieniä, pohjoisia kaupunkeja. Molemmissa asuu sekä kyttääjiä että mukavia ihmisiä - ja näkee niitä burberryjä muuallakin, uskokaa pois ; D
hauskaa päivänjatkoa kaikille ympäri Suomen!
ihan aitoja markkivaatteita. Että ei pidä yleistää.
Toki feikkejä on myös paljon. Osaltaan vaikuttaa se, että Oulun seudulta aika moni on töissä nimeltä mainitsemattomassa kännyfirmassa ja todella moni heistä tekee työreissuja Aasiaan ja tuo mukanaan feikki Burberryä, Tod' s, Vuitton yms.
Ei siis KAIKILLA ole vaikka jollain mummelilla oliskin ollu.
Oulu on tosi kiva kaupunki asua ja olla (varsinkin kesäaikaan). Ei liian iso, mutta kaikki tarpeellinen löytyy.
Etenkin tuntuu, että stadilaisia tää Oulu ahistaa. Jostain kumman syystä.
...huomasi tulleensa Tsadiin. Kumpparit pitäis oikeastaan olla jalassa...
enkä ole KOSKAAN törmännyt moiseen Burberry turkki kansaan täällä. Ennemmin täällä törmää tuulipukukansaan.........
ja turkki nyt sattuu olemaan lämmin?