Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloittaa poikaystävän siveysvyön käyttö?

Vierailija
18.02.2025 |

Olen 25 v nainen ja poikaystäväni on lähiaikoina joutumassa ensimmäistä kertaa siveysvyöhön.

Mikä olisi sopiva aika hänen ensimmäiselle siveysvyöjaksolle?  

Sitten kun otan siveysvyön siltä pois, niin olisiko hänen hyvä saada seksiä palkkioksi?

Annako palkkioksi olla kuinka pitkään ilman siveysvyötä?

Tarviiko seuraavia siveysvyöjaksoja sille pidentää? Miten?

N 25

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alistuu moiseen, niin kannattaa hänet aika pian laittaa kiertoon! Huomaat itsekin miksi!

Vierailija
2/18 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarin käyttö on hyvä alkaa pikku jaksoissa sitten pidempiä aikoja. Seksiä tietenkin palkkioksi aina. Poikaystäväsi tulee muuttumaan huomioon ottavaksi ja sinua palvovaksi kun lukitset hänet ja mikä parasta silloin hän on vain sinun. Suosittelen todella lukitusta, oma mieheni on ollut lukittuna jo pidempään ja vaikutukset vain positiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, poikaystäväsi ei ole joutumassa siveysvyöhön ellet ole homo. Aloittajan kirjoitus on 98% varmuudella miehen kirjoittama. Ajoin tekstin analysaattorin läpi ja jokainen virke oli miehen kirjoittama.....joten joku pervo taas elää haaveissa.

Vierailija
4/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, poikaystäväsi ei ole joutumassa siveysvyöhön ellet ole homo. Aloittajan kirjoitus on 98% varmuudella miehen kirjoittama. Ajoin tekstin analysaattorin läpi ja jokainen virke oli miehen kirjoittama.....joten joku pervo taas elää haaveissa.

Tekoäly ei todista yhtikäs mitään. 

Vierailija
5/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista🙄

Vierailija
6/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäs poikaystävän siveysvyötä käyttää? Hommaa oma ja käytä sitä.

Vierailija
7/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta juttua siveysvöistä ja niiden käytöstä: https://mustaanahkaa.fi/siveysvyo-kontrollin-ja-erotiikan-symboli/

Vierailija
8/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asiallista tietoa aiheesta. 

Vierailija
9/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sukulaisiltasi samalla kun asennatte sen vyön.

Vierailija
10/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kastroida se myös.

Vierailija
11/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todistakaan, mutta tekstianalyysin tekeminen on mahdollista ihan ihmisellekin. Tuo aloitus kyllä vaikuttaa aika selvästi miehen kirjoittamalta. 

Vierailija
12/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todistakaan, mutta tekstianalyysin tekeminen on mahdollista ihan ihmisellekin. Tuo aloitus kyllä vaikuttaa aika selvästi miehen kirjoittamalta. 

Kaikki tyhmät jutut ovat naisen kirjoittamia. Tosin kaikki naiset eivät osaa kirjoittaa.

Vierailija
13/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te aikuiset jaksatte tällaisia siveysvyöleikkejä?

Vierailija
14/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te aikuiset jaksatte tällaisia siveysvyöleikkejä?

Tää on joidenkin perverssi homppeleiden märkää unta.

Vierailija
15/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin perjantaiaamuna toivekkaasi karvojani pois. Sunnuntaina saisin ehkä purkaa paineitani. Olin ollut yli kolme vuotta lukittuna, vaimonin tahdon alla.

Olin varakkaammasta suvusta ja jo itsekin tehnyt jonkinlaisen omaisuuden avioiduttuamme ilman avioehtoa. Vanhenpani ja sukuni olivat hieman vanhoillisempia, eikä avioeroja katsottu hyväksi.

Vaimoni rakasta oli tulossa perjantaina meille sunnuntaihin asti. Sen lisäksi, että sheivasin vaimoni rakastajaa varten, vaimon ja tämän rakastajan mielestä tällaisen aisankannattajapojan pippelin kuuluu olla karvaton. Ja jos sen ympäriltä löytyy yksikin karva, niin sunnuntain unelmat paineiden päästämisestä jää unelmiksi. Siksi tein huolellista työtä.

Minulle jäi viikonlopun osaksi palvella vaimoa ja tämän rakastajaa. Tehdä aamupalat, päivälliset, vaihtaa lakanat, auttaa suihkussa ja sen kaltaiset asiat. Makuuhuoneeseen ei ollut asiaa öisin tai päivisinkään näiden rakastellessa.

Erotakaan en voinut: Vaimo veisi puolet omaisuudesta ja mikä häpeän suvun edessä. En myöskään ole tappelija ja uskalla haastaa lihaksikasta vaimoni rakastajaa.

Kohtalokseni jäi sietää vaimon rakastajan vierailut parin viikon välein ja toivoa, että olen palvellut näitä hyvin päästäkseni itse päästämään paineeni sunnuntai-iltana pois.

Vierailija
16/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin perjantaiaamuna toivekkaasi karvojani pois. Sunnuntaina saisin ehkä purkaa paineitani. Olin ollut yli kolme vuotta lukittuna, vaimonin tahdon alla.

Olin varakkaammasta suvusta ja jo itsekin tehnyt jonkinlaisen omaisuuden avioiduttuamme ilman avioehtoa. Vanhenpani ja sukuni olivat hieman vanhoillisempia, eikä avioeroja katsottu hyväksi.

Vaimoni rakasta oli tulossa perjantaina meille sunnuntaihin asti. Sen lisäksi, että sheivasin vaimoni rakastajaa varten, vaimon ja tämän rakastajan mielestä tällaisen aisankannattajapojan pippelin kuuluu olla karvaton. Ja jos sen ympäriltä löytyy yksikin karva, niin sunnuntain unelmat paineiden päästämisestä jää unelmiksi. Siksi tein huolellista työtä.

Minulle jäi viikonlopun osaksi palvella vaimoa ja tämän rakastajaa. Tehdä aamupalat, päivälliset, vaihtaa lakanat, auttaa suihkussa ja sen kaltaiset asiat. Makuuhuoneeseen ei ollut asiaa öisin tai päivisinkään näiden rakastellessa.

On se Alfa!

Vierailija
17/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska satu

Vierailija
18/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko perustella mihin johtopäätöksesi perustuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän