Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käyttäytymisestä: Olen väsynyt ja masentunut 5 lapsen äiti

Vierailija
06.03.2007 |

Olen ollut viime aikoina todella poikki henkisesti, mutta mies aikoo silti lähteä huvittelemaan kaveritten kanssa. Laskettelemaa ja naisten tansseihin. Olen sanonut että nyt ei kyllä sovi lähteä, en jaksa! Silti aikoo pitää suunnitelmista kiinni. Tänään ei ole puhunut sanaakaan. Tekisi mieli erota mokomasta pikkupojasta, mutta kun on viisi lasta se on vaikeata. Harmittaa että aikoinani koko miehen tapasin. Ennen olin niin vahva että en välittänyt vaikka jouduin yksin tekemään kaiken ja kantamaan vastuun. Mutta nyt en enää jaksa. Jos se rakastaisi vielä, kuuntelisi se edes tämän kerran. En itsekään jaksa puhua enää rakkaudesta. En ole mikään pyryharakka, vaan mukava ja viehättävä nainen. Mies vaan ei tajua sitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kirjoita miehelle kirje jos se tuntuu helpommalta.

Vierailija
2/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla 5 lasta? Jos yksin vielä joudut hoitamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataa faktat pöytään. haluaako miehei perheen ja on valmis tekemään töitä sen eteen vai ei. uhkaa vaan erolla, suunnittele asia valmiiksi. tiedän tilanteen. olen siinä ollut. mies paransi tapansa. voimia.

Vierailija
4/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä luulin että mies on muuttunut ja tehtiin vielä iltatähti. Sitten aloin sairastella ja tässä nyt ollaan. Lapsia en kadu, kun vain saisi voimia jostain.

Vierailija
5/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun täytyy selvitä yksin viidestä lapsesta ja vielä on joku sairaus, niin kyllä siinä on syytä ihan tarpeeksi.

Mietipä miehesi ilmettä kun sosiaalityöntekijä soittaisi, ja kertoisi haluavansa keskustella vaimon jaksamisesta ja uupumuksesta ja miehen osallisuudesta tilanteeseen. Saattaisi sun äijällä ehkä silmät aueta...

Vierailija
6/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaat vaikka hampaat irvessä tän viikonlopun ja sitten seuraavana on sun vuorosi lähteä rentoutumaan ja lepäämään?

Vierailija
7/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon bisneksiä. Rahaa kyllä tulee, mutta henkisesti on köyhää. Olen yrittänyt puhua että vähemmälläkin pärjättäisiin jos vain aikaa olisi muuhunkin olemiseen. Isänsä on naisten mies (aloitti päälle 40 v.) ja nyt tuntuu että samanlainen on poikansakin. Ei ole enää mitään läheisyyttä, vain seksiä. Tiedän että harrastaa ihme itsetyydytyssessioita humalassa. Kai sekin on minun vika kun ei enää seksi maita. Läheisyys ja rakastelu kyllä. Nyt ällöttää jo kaikki.

Vierailija
8/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tätä pitkittämään. Mihin me muutetaan asumaan? Millä elämme? Olen ollut yhteisessä firmassa töissä, ja sinne ei voisi jäädä. Tätä taloa ei ainakaan olisi varaa pitää. Elämänilo on mennyt.

Vierailija
9/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sama mies ole juuri lähdössä laskettelemaan ja tansseihin? Jos kyse oli kahden päivän vapaasta, niin laittakaa aika puoliksi, yksi päivä vapaata sulle, toinen miehelle.

Vierailija
10/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen mies, eikä siitä keskustelusta oo mitään hyötyä. Jos toisella on asennevamma, eihän se keskustelusta mihinkään parane. Eihän tuota ongelmaa olis, jos mies asiat älyäis., mutta hän katsoo asioita omasta vinkkelistään jollain puolisokeilla rilleillä, ja vaikka hänen kanssaan keskustelis kuinka, niin hänellä on ja pysyy se oma näkökulma. Ollaan käyty vaikka missä keskustelemassa, enkä enää usko koko juttuun. Suurimpaa osaa ongelmista ei olis olemassakaan jos olis kaks keskustelulla ongelmansa ratkaisemaan kykenevää ihmistä. Eli sikäli useimmiten pelkkää huuhaata.

Osaanottoni ap- mulla " vain" 3 lasta ja mut ymmärrän sua niin! Jos mies ei halua ymmärtää, sun tarvii pikkuhiljaa ryveta raivaamaan tilaa (jos on edes vähän rahaa-se helpottaa) omalle hyvinvoinnille- ole itsekäs sen suhteen- liian itsekkääksi et elämäntilanteessas voi tulla- siitä pitää lapset huolen. Pieniä hetkiä ensin, niin että vahvistut. Jos mies ei matkan varrella yhtään muutu, tulee aika jolloin sulla on mahdollista erota. En voi muuta sanoo kuin että sure surus- se mitä paitsi oot jääny ja rakasta itseäs. Samaa teen minäki.

Vierailija
11/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään. Kai se johtuu väsymyksestä. Jos jostain iloa saan niin lapsista. Täytyy keskittyä itseeni ja lapsiin. Voimia sinullekin!

Vierailija
12/12 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin hölmöltä kun minäkin oon naisena mielestäni ihan viehättävä, nykyään jaksan huolehtia itsestäni hyvin (olin myös masentunut monta vuotta ja tajuan sen vasta nyt- ja varmaan se johtui paljon siitä että joutu matkan varrella pettymään ja pettymään, kun toinen ei tullutkaan vastaan missään asiassa), nautin elämästä ja lapsista joka hetkestä minkä voin. Että miten ihmeessä on voinu mennä näin metsään kumppanin valinnassa. Sanoit että teillä on ihan ok taloudellisesti, niin meilläkin, ei nyt olla mitenkään rikkaita, mutta asiat sujuu- joskus mietin että oonko valinnu miehen liian pinnallisista syistä. Eikä oo osannu kiinnittää huomiota siihen onko hän ollenkaan kykenevä empatiaan ja läheiseen suhteeseen; on ollu jotain muuta hienoo. Ja tän taas ajattelen johtuvan siitä, ettei oo osannu arvostaa itseä... Pitkät pölinät.

Mutta tulevaisuus se on edessä sulla ja mullakin ja varsinki lapsilla. Nyt on vaan tämmöinen huonompi aika...

Terv, 13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä