Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätöitä vai saikkua flunssassa?

Vierailija
17.02.2025 |

Te, jotka pystytte tekemään töitä etänä: teettekö flunssaisena etätöitä vai oletteko kokonaan saikulla?

Periaatteessa voisin tehdä töitä etänä, mutta en vaan jaksa, vaikka ei ole edes kuumetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Töihin voi hyvin mennä.

Vierailija
2/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua. En jaksa tehdä töitä varmaan huomennakaan. Mulle uusi tilanne, koska olin koronassakin työkuntoinen ensimmäistä päivää lukuun ottamatta, se sattui sopivasti viikonlopulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etänä, jos olen siinä kunnossa, että jaksan tehdä töitä.

Vierailija
4/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan. Töihin voi hyvin mennä.

Meillä ei saa mennä oireisen työpaikalle 

Vierailija
5/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saikkua. En jaksa tehdä töitä varmaan huomennakaan. Mulle uusi tilanne, koska olin koronassakin työkuntoinen ensimmäistä päivää lukuun ottamatta, se sattui sopivasti viikonlopulle.

Vähän pääsee köhköh ja niiskniisk niin ollaan heti itkemässä saikkua. Hitto mitä velliper*eitä.

Vierailija
6/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksan tehdä töitä, teen etänä. En todellakaan pidä saikkua, jos saikun syy olisi ainoastaan ettei voi mennä toimistolle tartuttamaan.

Vierailija
7/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu flunssasta. Joskus on vaan nuha-röhä, mutta jaksaminen ihan hyvää eli silloin teen töitä, ainakin ne pakolliset. Joskus kovassa kuumeessa sohvan pohjalla ja silloin en tee mitään töitä.

Vierailija
8/8 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloma tietenkin, jos kroppa sanoo tööt. Kuumeessa olen aivan kanttuvei, eli ei puhettakaan etäpalavereihin osallistumisesta. Horisisin varmaan itseni erittäin kyseenalaiseen maineeseen, jos pitäisi yrittää vetää projektikokousta 38 asteen kuumeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä