Etätöitä vai saikkua flunssassa?
Te, jotka pystytte tekemään töitä etänä: teettekö flunssaisena etätöitä vai oletteko kokonaan saikulla?
Periaatteessa voisin tehdä töitä etänä, mutta en vaan jaksa, vaikka ei ole edes kuumetta.
Kommentit (8)
Saikkua. En jaksa tehdä töitä varmaan huomennakaan. Mulle uusi tilanne, koska olin koronassakin työkuntoinen ensimmäistä päivää lukuun ottamatta, se sattui sopivasti viikonlopulle.
Teen etänä, jos olen siinä kunnossa, että jaksan tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Töihin voi hyvin mennä.
Meillä ei saa mennä oireisen työpaikalle
Vierailija kirjoitti:
Saikkua. En jaksa tehdä töitä varmaan huomennakaan. Mulle uusi tilanne, koska olin koronassakin työkuntoinen ensimmäistä päivää lukuun ottamatta, se sattui sopivasti viikonlopulle.
Vähän pääsee köhköh ja niiskniisk niin ollaan heti itkemässä saikkua. Hitto mitä velliper*eitä.
Jos jaksan tehdä töitä, teen etänä. En todellakaan pidä saikkua, jos saikun syy olisi ainoastaan ettei voi mennä toimistolle tartuttamaan.
Riippuu flunssasta. Joskus on vaan nuha-röhä, mutta jaksaminen ihan hyvää eli silloin teen töitä, ainakin ne pakolliset. Joskus kovassa kuumeessa sohvan pohjalla ja silloin en tee mitään töitä.
Sairasloma tietenkin, jos kroppa sanoo tööt. Kuumeessa olen aivan kanttuvei, eli ei puhettakaan etäpalavereihin osallistumisesta. Horisisin varmaan itseni erittäin kyseenalaiseen maineeseen, jos pitäisi yrittää vetää projektikokousta 38 asteen kuumeessa.
Ei kumpaakaan. Töihin voi hyvin mennä.