Millainen Laihia on asuinpaikkakuntana?
Olen harkinnut muuttoa ihan vaan siksi kun paikka on eräänlainen valtakunnallinen vitsi ja maankuulu pihiydestään. Halpoja ja hyväkuntoisia ok-taloja ainakin näyttäisi löytyvän.
Kommentit (7)
Tosiaankin vain vitsi eikä siellä huomaa eroa muuhun Suomeen verrattuna, kaikkialla ollaan pihejä ja kateellisia toisten varallisuudesta.
Laihia on vähän kuin vaasan esikaupunkialuetta mistä käydään vaasassa töissä, itse laihialla ei taida olla paljon mitään, pari kauppaa ehkä.
Laihialla olla niin pihejä, että pieraistaan sisäänpäin.
Laihialainen poikaystävä oli aika ällö kun se ensimmäisen kerran kaivoi esiin isoisältään saamansa kestokondomin. Sen voi pestä ja ripustaa narulle kuivumaan. Kuulemma kulkenut suvussa monta sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaankin vain vitsi eikä siellä huomaa eroa muuhun Suomeen verrattuna, kaikkialla ollaan pihejä ja kateellisia toisten varallisuudesta.
Laihia on vähän kuin vaasan esikaupunkialuetta mistä käydään vaasassa töissä, itse laihialla ei taida olla paljon mitään, pari kauppaa ehkä.
Turhautunut kuin k kauppias laihialla. Ei ne osta v u mitään.
Laihialainen meni ruokakauppaa valittamaan ostamistaan teepusseista. Sinänsä tuote oli odotusten mukainen, mutta kestävyydeltään heikko. Teepussin naru katkesi jo heti vuoden käytön jälkeen.
Ei tarvitse ainakaan varmaan ottaa paineita siitä, että pitäisi naapureille näyttää miten rahaa on.