Ärsyttää kun akka juo aina vaaleanpunaisesta Muumimukista
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunaista Muumimukit ei ole olemassakaan.
Vähänpä tiedät...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, mene optikolle.
Minkä värisestä muumimukista ois sit ok juoda?
Mullakin on. On ainoa muumimukini.
Minua ärsytti niin paljon kun joi semmoisesta posliinikulhosta, niin piilotin koko kulhon. Leikki varmaan jotain kiinalais/japanilaista. Leikki loppui kun kulho katosi.
Onneksi siinä ei lue muumio vaan muumi.
Entä tuleeko vaimosi joskus selkäsi taakse ja kurkkii olkapään yli silleen ärsyttävästi?
Kyllä ärsyyntynyt pienestä.
Osta hänelle uusi lahjaksi.
Mitäs jos ostaisit hänelle jonkun ärsyttämättömän mukin? Anna lahjaksi ja sepitä jotain herttaista, ehkei hän kehtaa olla käyttämättä antamaasi mukia.
Miten ihmeessä jonkun kahvimuki voi ärsyttää? Entä muut astiat? Ole onnellinen jos ei muuta ärsytyksen aihetta ole :)
Se pohjimmainen syy ei taida nyt ihan olla se muumimuki. Taitaa hiertää nyt emännässä vähän kaikki.
Juu, kyllä ihan kauheesti ärsyttää ap:n vaimo.
Ja toki myös ap.
En kyllä tunne kumpaakaan, mutta voi sentään!
Ei edes ärsytä vaikka ukko juo joka päivä kahvia samasta rähjäisestä mukistaan, jota ei pese kuin kerran kuussa.
Meillä semmoisesta juo mies, vaikka muki on minun...
On niin ihastunut just siihen mukiin, ettei tosikaan💕
Vierailija kirjoitti:
Minkä värisestä muumimukista ois sit ok juoda?
Miksi sen pitäisi olla ylipäätään muumimuki? Ei mukissa tarvitse olla mitään tekstiä tai kuvaa kun juo kahvia, teetä, kaakaota tai glögiä. Kahvia varten riittää pienempi muki kuin teetä varten.
Sanoisin, että asiasi ovat vähän turhankin hyvin, kun jaksat tuollaisesta ärsyyntyä. Laita muumimukinaisesi kiertoon, ottajia riittää! Siivoa sen jälkeen kotisi muumimukeista, ja elä tyytyväisenä elämäsi loppuun asti.
Ps. Älä sitten ihmettele, kun pyykit eivät peseydy itsestään, jääkaappi ei taikaiskusta täyty eikä ruoka ilmesty nenän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ärsytä vaikka ukko juo joka päivä kahvia samasta rähjäisestä mukistaan, jota ei pese kuin kerran kuussa.
Teen samoin ja olen myös mies:)
Kiva kun on muitakin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Andropaussi?
Kaffepaussi
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti niin paljon kun joi semmoisesta posliinikulhosta, niin piilotin koko kulhon. Leikki varmaan jotain kiinalais/japanilaista. Leikki loppui kun kulho katosi.
Niin minua ärsytti tässä se, kun hän aina läikytti tästä kulhostaan.Varmaan sen takia kun se oli niin kuuma, ja ei ollut viileää kahvaa mistä kantaa.