Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piimä pilalla, vaikka päivämäärää vielä jäljellä?

Vierailija
16.02.2025 |

Mitä ihmettä, tänään avasin purkin ja jotenkin kyllä oli tosi outo maku. En uskalla juoda. Päivämäärää ois vielä 25.2. asti. Semmosia keltasia "pisteitä" näkyy olevan. Luulin eka että oli kuplia kun ravistin purkin, mutta ei ne lähde pois. Tuleeko pahat vatsaoireet

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuon voi vessanpytystä vetää?

Vierailija
2/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi olla virheitä, pakkaus saa ilmaa jostain tms. Älä käytä jos epäilyttää, se ei ole kuin parin-kolmen euron menetys. Ei kannata kokeilla jos vaarana on parin päivän ripuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi olla virheitä, pakkaus saa ilmaa jostain tms. Älä käytä jos epäilyttää, se ei ole kuin parin-kolmen euron menetys. Ei kannata kokeilla jos vaarana on parin päivän ripuli...

Juu, ei rahallisesti menetystä. Kerkesin vaan puoli lasillista juomaan. Tarkotus oli lenkille lähtee, vaan nyt ei varmaan uskalla, kun ei tiedä miten vatsa reagoi. 

Vierailija
4/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa myös jääkaapin lämpötila.

Vierailija
5/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, en ole nähnyt piimässä. Olen juonut kuukausiakin vanhaa piimää vailla mitään makuvirhettä. Täytyy näköjään senkin kanssa olla tarkempi.

Vierailija
6/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tarkistaa myös jääkaapin lämpötila.

Jääkaapin lämpötila on just sopiva eli siitä ei johdu.

Vierailija
7/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, en ole nähnyt piimässä. Olen juonut kuukausiakin vanhaa piimää vailla mitään makuvirhettä. Täytyy näköjään senkin kanssa olla tarkempi.

Se nyt varmaan kans miten vatsa vähän tottunut. Itse söin samaa ruokaa mitä pari muutakin,mutta nämä muut olivat tottuneet siihen vanhasta tehtyyn eikä heille tullu mitään,itselle selvisi ruuan vanhuus vasta sen jälkeen ku se tuli yöllä molemmista päistä ulos. Vasta seuraavana päivänä näin jääkaapista että herkkusienet olivat nähneet parhaat päivänsä jo useita viikkoja sitten.

Vierailija
8/8 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös juonut monta kertaa piimää, jossa päiväys jo mennyt, eikä mitään ongelmaa. Nyt oli ensimmäinen kerta kun näin kävi.