Miehellä ensi viikko talvilomaa, haki salkun kaljaa vaikka nyt on sunnuntai!
Kyllä, vaikka loma onkin niin ei tarvitse juoda joka päivä, varsinkaan sunnuntaina...
Kommentit (24)
Hohh hohh hoijaa, päivän huonoin provo 🤮🤮
Aikuinen mies saa juoda kaljaa ihan tasan silloin, kun itse haluaa.
T. N40
Ihan itse keksit tämän, hyvä sinä 👍
Mulla on huomenna synttärit!!
Saa onnitella!
Vaimo on jo tänään syönyt 3 pussillista sipsejä ja 2 suklaalevyä, vaikka yleensä alkaa vasta tähän aikaan mussuttamaan niitä!
No, eihän pyhäpäivänä saa töitäkään tehdä! Eikös se ole juuri parhaimpia päiviä kaljanjuontiin jo ihan kymmenessä käskyssäkin käsketään pyhittämään se!
Juoko joku oikeasti olutta sunnuntaina??
Ööööh, mitä ihmettä??
Ei sunnuntaisin juoda olutta!
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Jos ap on ensi viikon töissä ja mies ensi viikon kotona lapsia hoitamassa, niin mies ei saa juopotella, koska lapsia ei saa jättää heitteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Jos ap on ensi viikon töissä ja mies ensi viikon kotona lapsia hoitamassa, niin mies ei saa juopotella, koska lapsia ei saa jättää heitteille.
Ja missä mainittiin että heillä on lapsia? Katsos kun kaikilla ei ole! Oliko yllätys? Oli varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Ja missä mainittiin että heillä on lapsia? Katsos kun kaikilla ei ole! Oliko yllätys? Oli varmaan.
Ei myöskään mainittu, ettei olisi, yllätyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Lapsethan on parasta ryyppyseuraa! Tuovat isille uuden oluen jos isi ei jaksa nousta.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N40
Ei myöskään mainittu, ettei olisi, yllätyitkö?
Miksi automaattisesti oletat niin kun ap ei mitään sen suuntaista maininnut. Taidat olla hieman tyhmä.🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huomenna synttärit!!
Saa onnitella!
Mulla on tänään synttärit, saa myös onnitella!!
Meillä akka nalkutti siitä, kun juon kaljaa ja paljon muutenkin. Lopetti sitten nalkuttamisen kokonaan, kun tempaisin sitä muutaman kerran nyrkillä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä akka nalkutti siitä, kun juon kaljaa ja paljon muutenkin. Lopetti sitten nalkuttamisen kokonaan, kun tempaisin sitä muutaman kerran nyrkillä.
Sinähän vasta sonni olet!💪
Uli uli