En ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa AI ssa muka on!?
tekoälyllä luodaan joku feikkivideo jossa putin ja musk ja trump on vauvanvaipoissa leikkimässä
tai joku feikki nainen pyllistää
tai sitten kysytään joka asiaan apua AI tietokone ohjelmalta
biisiejäkin AI osaa tehdä ja kaiken puolestasi
missä on luovuus ja elämä? hanki elämä, tule Jeesuksen uskoon ja kysy Jeesukselta kaikki asiat, kyllä Hän tietää mitä pitää tietää ja tehdä!
Kommentit (11)
Se ihmeellisyys, että enää ei itse tarvitse opetella mitään eikä edes ajatella.
Siitä seuraa paljon negatiivisia seikkoja, mutta se on toinen keskustelu se.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nyt puhua yhdestä toisesta asiasta, nimittäin siitä, että jos lause ei ole kysymys, sen perään ei laiteta kysymysmerkkiä. Ei silloinkaan, kun lauseessa kerrotaan, miten ei ymmärretä, tajuta tai käsitetä jotain. Kiitos.
Miten liittyy aiheeseen
"En ymmärrä", siinähän se tuli. Moni ei varmasti "ymmärtänyt" sähköä tai internetiä, kun ne valtasivat alaa.
Tiedätkömistäsetekstitulee?JumaltaJeesukselta.
Ei sen toimintaperiaatteita tarvitse maallikon ymmärtää. Riittää että tekoäly tekee sen mitä sitä käsketään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nyt puhua yhdestä toisesta asiasta, nimittäin siitä, että jos lause ei ole kysymys, sen perään ei laiteta kysymysmerkkiä. Ei silloinkaan, kun lauseessa kerrotaan, miten ei ymmärretä, tajuta tai käsitetä jotain. Kiitos.
Miten liittyy aiheeseen
Ei mitenkään. Kirjoitin jo ensimmäisessä lauseessa, että haluaisin puhua yhdestä toisesta aiheesta.
Ps. Sinä kirjoitit nyt kysymyslauseen, ja siihen kuuluisi perään se kysymysmerkki.
Pitääkö niitä keijukaisia ja maahisia sotkea tähänkin asiaan?
Ajattele positiivisesti, kirjoitat kuin kuusivuotias ja kun tekoäly osaa korjata kaikki oikeinkirjoitusvirheesi, jolloin vaikutat ainakin kymmenvuotiaalta.
Ai ja lääkärit oli pantu " keskustelemaan" sairauksista ja niiden hoidoista. Tulos: Ai osasi diagnosoida taudit paremmin, Ai osasi kertoa paremmat hoitomuodot kysyttyihin sairauksiin.!! Aika pelottavaa. 😟