Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lähtien euroviisut on ollut perheohjelma

Vierailija
16.02.2025 |

Kokoomusnuoret, kannanottonne on...nolo. Eipä tarvitse kokoomusta äänestää en tosin ole heitä ikinä äänstänytkään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsetkin niitä katsoi. Itse katselin jo 9 vuotiaana. Silloin ei ollut seksiä viisuissa. Oli vaan hyviä musiikkikappaleita.

Vierailija
22/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut oli perheohjelma jo minun lapsuudessani 1960-luvulla ja perheohjelmahan se on yhä. Ainakin minun kolme lastani perheineen viettävät aina euroviisuiltaa. Lapsenlapset on innoissaan, on limsaa ja popkornia ja mitä lieneekään.

Ja toki me mummi ja vaarikin aina ne kisat katsotaan, vanhasta muistista jos ei muuten. Se on vain sääli että se alkuperäinen idea melodioiden välisestä kilpailusta on hukattu. Nyt näkyy kisattavan siitä, mikä show on näyttävin ja joskus voittaa esitys, jossa ei melodiasta ole tietoakaan. Mutta se on tätä nykyaikaa se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko Euroviisut aina ennen vanhaankin vasta klo 22 ja äänet oli laskettu joskus yhden aikaan yöllä? En enää muista, mutta ainakin ääntenlaskenta tuntuu kestävän nykyään tuskastuttavan kauan. Eli ainakaan esitysajan perusteella ei ole mikään perheohjelma.

Vierailija
24/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä alakouluikäiset lapset keiku valveilla yhteen saakka yöllä, vaikka olisi mitkä viisut. Alkua saa katsella ja lopulliset tulokset näkee sit aamulla.

T. Kukkahattumutsi

Vierailija
25/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys kuuluisi MIHIN ASTI EUROVIISUT OLI PERHEOHJELMA? 

Vastaus on suurinpiirtein jonnekin 80-luvulle asti.

Vierailija
26/26 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsetkin niitä katsoi. Itse katselin jo 9 vuotiaana. Silloin ei ollut seksiä viisuissa. Oli vaan hyviä musiikkikappaleita.

Tai ehkä sitä ei vaan 9-vuotiaana tajunnut. Mutta joo, kyllä euroviisut on ollut sellainen instituutio, johon on solahdettu lapsesta lähtien. Lapsikin voi kerran vuodessa valvoa vähän pidempään traumoja saamatta.