Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jotenkin selville, milloin ilmoitus on julkaistu Etuovessa?

Vierailija
16.02.2025 |

Eli Etuovi.com asunnon myynti-ilmoitus. Pystyykö julkaisuaikaa selvittämään? Harmi kun ne ei näy suoraan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo

Vierailija
2/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas sama spämmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestämällä vanhimmasta uusimpaan saa jotain käryä, jos kuvat otettu, kun ruoho vihreää jne.

Vierailija
4/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh! taas Ap?

Vierailija
5/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas sama spämmi

En ainakaan minä ole aiemmin nähnyt.  Mutta pitäisikö näiden päivystäjien välillä edes yrittää etsiä muutakin elämää kun tämä palsta. Tuntikin päivässä on jo enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
6/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt tätä aiemmin, sori vaan! Jos joku on kysynyt ja asiaan on vastaus niin laittakaa linkkiä. 

Joo olen järjestänyt hakutulokset vanhimmasta uusimpaan ja siellä eräs tietty ilmoitus on lähellä kärkeä... Silti välittäjän kanssa "vääntöä" asiasta, ei muka ole ollut myynnissä kuin pari kuukautta... Ihan mielenkiinnosta olisin tarkistanut. Ap 

Vierailija
7/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kysynyt tätä aiemmin, sori vaan! Jos joku on kysynyt ja asiaan on vastaus niin laittakaa linkkiä. 

Joo olen järjestänyt hakutulokset vanhimmasta uusimpaan ja siellä eräs tietty ilmoitus on lähellä kärkeä... Silti välittäjän kanssa "vääntöä" asiasta, ei muka ole ollut myynnissä kuin pari kuukautta... Ihan mielenkiinnosta olisin tarkistanut. Ap 

spämmisi on poistettu monesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä