Mitä nää haluan lentäjän vaimoksi ym. keskustelut ovat? Miksi lentäjä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
En olekaan huomannut mitään sellaisia keskusteluja. No mutta, olen itse naimisissa lentäjän kanssa ja ihan tavallisia ollaan ja ihan perusarkea elellään siinä missä muutkin. Mikä siinä sitten ketäkin kiehtoo? Palkka tietysti lentäjillä on melko hyvä ja työssä muitakin etuja, esim. vapaa-ajan id -liput, mutta muuten ihan perusmiehiä ovat siinä missä muutkin.
Eiks ne id-liput loppunu just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan huomannut mitään sellaisia keskusteluja. No mutta, olen itse naimisissa lentäjän kanssa ja ihan tavallisia ollaan ja ihan perusarkea elellään siinä missä muutkin. Mikä siinä sitten ketäkin kiehtoo? Palkka tietysti lentäjillä on melko hyvä ja työssä muitakin etuja, esim. vapaa-ajan id -liput, mutta muuten ihan perusmiehiä ovat siinä missä muutkin.
Väliaikaisesti vain. Palaavat kunnes lentäjien työtaistelu ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 130kg lehmälle käy erikoislääkärikin.
Siis sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä on käytännössä ammattikoulututkinto. Koneen käyttäjä vrt. esim paperikoneenhoitaja.
Ei se muuta asiaa, että koulutukseen on vaikea päästä, palkka on hyvä ja edut ovat hyvät.
Ei kai tätä puhu muu kuin palstan ei-laatikkoleukainen ei-lentäjä miestrolli.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä on käytännössä ammattikoulututkinto. Koneen käyttäjä vrt. esim paperikoneenhoitaja.
Eivät ole siis akateemisia. Duunareita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sukulaisten ilmaismatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliaikaisesti vain. Palaavat kunnes lentäjien työtaistelu ohi.
Jos sillä lentäjällä on sen jälkeen enää työpaikkaa. Ahneilla voi olla paskainen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se muuta asiaa, että koulutukseen on vaikea päästä, palkka on hyvä ja edut ovat hyvät.
Eivät kuitenkaan ole akateemisia. Nobel-palkintoa eivät siis saa.
Eivät akateemisia, mutta lentäjistä todella moni on taustaltaan akateeminen. Minunkin mieheni on DI. Suomen Ilmailuopisto on yksi Suomen vaikeimpia oppilaitoksia sisäänpääsyltään, joten mikään perusamis ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole siis akateemisia. Duunareita ovat.
Serkkuni on lääkäri, mutta myös lentäjä. Päätyönään lentää.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä lentäjiä taida kauheasti tuolla vapaana olla. Vai mistä voisi sellaisen iskeä?
Malmin yksi räkälä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä lentäjiä taida kauheasti tuolla vapaana olla. Vai mistä voisi sellaisen iskeä?
Malmin yksi räkälä..
Lentäjiä varmasti sieltä löytyy mutta THE lentäjiä hieman tasokkaammista mestoista
Jengi kateellisia