Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun hankit ns. loppuelämän asunnon, oliko sinulla pitkä vaatimuslista ominaisuuksista joita haluat ja jouduitko luopumaan monesta?

Vierailija
15.02.2025 |

Niitä on alle 5 ja silti näyttää tosi vaikealta toteuttaa, ihan siis perusjuttuja että ikkuna tiettyyn suuntaan, vaatehuone jne. Nämä kaikki toiveet on tosi hankala saada yhteen + sijainti! En arvannutkaan että näin vaikeaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 54v. En oo vielä tuntenut hankkia mitään loppuelämä asuntoa. vasta oon aikeissa myydä tämän nykyisen.

Vierailija
2/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään listaa. Olin avoin kaikelle, koska remontilla voi korjata todella paljon. Yritin nähdä potentiaalin pienten virheiden ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä äänieristys.

Ei ole vielä sellaista näkynyt ,koskaan, ei missään .

Siis sellainen että naapuri voi vaikka ampua haulikolla eikä kuulu äänet muualle.

Vierailija
4/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vessaa kolmiossa, tosi harvoin on. Eikä sitä nykyaikaista keittiötä olohuoneen seinälle eikä toista kerrostaloa heti ikkunassa kiinni. Siinäpä ne, vaikea löytää. En ole vielä löytänyt.

Vierailija
5/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon, jossa oli riittävästi juttuja kohdillaan niin, että ihastuin. Tässä on nyt oltu 20 vuotta. 

Vierailija
6/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä äänieristys.

Siis sellainen että naapuri voi vaikka ampua haulikolla eikä kuulu äänet muualle.

Mun tärkein vaatimus myös. Ei ole toteutunut yhdessäkään vuokrakämpässäni ja omaa en osta ennen kuin tiedän että on varmasti hyvä äänieristys. Eli en todennäköisesti osta koskaan omaa. 

Vierailija
7/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä äänieristys.

Me asuimme muutaman vuoden sellaisessa. Oli itäväylän ja kehän risteyksessä. Mikään muu ei kuulunut sisääm kuin hälytysajoneuvon ääni. Yläkerrassa asui lapsia, mutta ei ääniä. Porraskäytävästä ei kuulunu mitään. Ei hissin ääntä, vaikka oli seinän takana.

no, ehkä se haulikko kuitenkin olisi kuulunut.

Vierailija
8/8 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksina oli sijainti niin ettei naapurit näy, hirsirakennus,  tontti vähintään 2 ha ja talliksi soveltuva rakennus pihassa. Aika helposti löytyi.