Ostin vakuumisavulohta mutta maistuu kuivalle kengänpohjalle salaatissa.
Kommentit (9)
Pysy sinä vaan niissä kengänpohjissa...
Vierailija kirjoitti:
Lienet useinkin syönyt kuivaa kengänpohjaa?
Aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Pysy sinä vaan niissä kengänpohjissa...
E
Jännä. Ihan kalaa työksenikin myyneenä henkilönä, mitä olen vakuumilohia maistanut niin aina on ollut mehukasta ja hyvää. Kasvatettu lohi on niin jumalattoman öljyistäkin että käytännössä kuiva lohi on mahdoton yhtälö. Lohi on syötetty umpirasvaiseksi, rasva painaa, paino tekee kilohintaa, ymmärtänette yhtälön... Ap:n juttu on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Ihan kalaa työksenikin myyneenä henkilönä, mitä olen vakuumilohia maistanut niin aina on ollut mehukasta ja hyvää. Kasvatettu lohi on niin jumalattoman öljyistäkin että käytännössä kuiva lohi on mahdoton yhtälö. Lohi on syötetty umpirasvaiseksi, rasva painaa, paino tekee kilohintaa, ymmärtänette yhtälön... Ap:n juttu on keksitty.
Siinä ensimmäinen valkopesijä. Äänestätkö muuten vihervassuja??
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, miks nyt tämmöistä keksisin 🤔ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, miks nyt tämmöistä keksisin 🤔ap
ostin myös valmista lohta mikä maistui surkealle joten ymmärrän AP:tä
liha ja kana ovat nykyään varmempia ostaa
Sinnekös ne mun kalastus saappaiden pohjalliset päätyivät.
-kalaneuvos
Lienet useinkin syönyt kuivaa kengänpohjaa?