Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te miehet, jotka käytte syyrialaisilla partureilla

Vierailija
14.02.2025 |

Mistä keskustelette siellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, kun ei osaa kieltä. Onko joku muu huomannut, että kun hiukset kasvavat pari viikkoa niin leikkaus näyttää todella huonolta? Yleensä kun hiukset kasvavat malli säilyy mutta tässä varsinkin niskasta leikatut hiukset näyttävät huonosti leikatuilta

Vierailija
2/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisiin verrattuna seksuaalirikoksiin syyllistyvät somalit kuusinkertaisesti, irakilaiset kymmenkertaisesti, afgaanit ja kongolaiset kaksitoistakertaisesti ja syyrialaiset viisitoistakertaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt onko Syyriasta vai Turkista vai mistä. Hyvää Suomea puhui. Lähinnä minun asioistani jutusteltiin.

Vierailija
4/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisiin verrattuna seksuaalirikoksiin syyllistyvät somalit kuusinkertaisesti, irakilaiset kymmenkertaisesti, afgaanit ja kongolaiset kaksitoistakertaisesti ja syyrialaiset viisitoistakertaisesti.

meet sinne sen toivossa että päätyisit uhriksi??

Vierailija
5/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt onko Syyriasta vai Turkista vai mistä. Hyvää Suomea puhui. Lähinnä minun asioistani jutusteltiin.

se välittää kaikki tietos seuraavan rukouksen yhteydessä suoraan mekkaan ja sieltä megaimaami vie ne suoraan lentävällä matolla allahille

Vierailija
6/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä näitä. Tää parturi on tullut jo ajat sitten. Oli ensin isommassa kaupungissa ja muutti tänne koska ei ole niin kallista. Leikkaus on tosi edullinen.

Vierailija
7/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mee parturiin keskustelemaan vaan leikkauttaan hiukset.

Vierailija
8/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa keskustella niistä-näistä yhtään kenenkään kanssa. Kotimainen parturi joskus yrittänyt jotain udella, olen kyllä kohteliaasti vastannut, mutta tein myös selväksi, että hiljainen palvelu on enemmän kuin ok minulle. 

Vierailija
9/9 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meet sinne sen toivossa että päätyisit uhriksi??

Olen vihreä nainen ja toivon muslimin ottavan minut.