Mitä sait puolisoltasi Ystävänpäivälahjaksi?
Mitä sait? Olitko tyytyväinen lahjaan?
Mitä itse annoit lahjaksi?
Itse sain laukun. Oli ihan kiva.
Ostin miehelle parfyymin.
Kommentit (25)
Ollaan tapailtu ja oltu läheisessä kontaktissa yhden miehen kanssa, jonka olen jo tuntenut kaksi vuotta, mutta nyt vasta romanttisia tunteita herännyt molemminpuolin (tai niin hän väitti)
Olen hänelle aina ollut se, joka on toivottanut hyvää uuttavuotta, joulua ja jne... ensin.
Mies ei toivottanut minulle hyvää syntymäpäivää viimekuussa, koska "unohti". Eikä ole myöskään tänään kuulunut mitään hänestä.
Ajattelin, että se on sitten siinä ja ihan turha on yrittää tämän enempää.
Sain hampurilaisen. Oikeesti. Se oli kiva yllätys. Lähdettiin eri osoitteista ulkoilemaan ja tapaamispaikkaan hän toi mukanaan matkalla hakemansa hampurilaiset ja kahvia termoksessa. Kelpasi.
Mitä järkeä jossain laukuissa ja parfyymeissa, joita pystyy ihan itsekin ostamaan? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä jossain laukuissa ja parfyymeissa, joita pystyy ihan itsekin ostamaan? Ei mitään.
Mitä lahjaa et pysty itse ostamaan?
Sain suklaata, salmiakkia ja sipsejä. Itse en ostanut mitään, enkä olettanut, että mieskään ostaa. Hups.
Mies oli käynyt leipomossa ostamassa meille leivokset. Oli hyvää ja oli kiva teehetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lahjaa et pysty itse ostamaan?
Aineettomia lahjoja, kuten vaikkapa halausta puolisolta.
Mies haki pitsat, itse tarjosin viiniä. Syötiin kynttilänvalossa.
Täh? Puolisolta? Ei meillä olla koskaan ystävänpäivänä mitään lahjoja vaihdettu. Ihan vieras ajatus.
Sitähän päivä ei ole mikään parisuhde tai puoliso päivä. YSTÄVÄ KAVERI ETTE SIIS EDES TIEDÄ MIKÄ ON YSTÅVÄ. ELITTEKÖ KOKO ELÄMÄN ILMAN YSTÄVÄÄ LAPSENA KOULUSSA TÖISSÄ. VOI KURJUUS. EIKÖ AINUTTAKAAN YSTÄVÄÄ KOKO ELÄMÄN AIKANA.
Kukkia osti. Kieltämättä yllätyin.
Jumalauta ettei aikuisella miehelläkään ole yhtäkään ystävää koko elämän ajalta. Onko oikein rikollinen narkomaani.
Vierailija kirjoitti: Ollaan tapailtu ja oltu läheisessä kontaktissa yhden miehen kanssa, jonka olen jo tuntenut kaksi vuotta, mutta nyt vasta romanttisia tunteita herännyt molemminpuolin (tai niin hän väitti) Olen hänelle aina ollut se, joka on toivottanut hyvää uuttavuotta, joulua ja jne... ensin. Mies ei toivottanut minulle hyvää syntymäpäivää viimekuussa, koska "unohti". Eikä ole myöskään tänään kuulunut mitään hänestä. Ajattelin, että se on sitten siinä ja ihan turha on yrittää tämän enempää.
Ei ne sanat vaan teot. Tämä on hyvä pitää aina mielessä kun joku väittää jotain ja mitään ei tapahdu.
Ei leikitä tuollaisia lapsellisia leikkejä.
Sain kukkia. Oli niin ihana yllätys että aloin itkeä. Merkitsi paljon.
Ei mitään. Emme vietä jenkkien hömppäpäiviä.
Ei mitään, kun ei olla silleen pelkkiä ystäviä. Tehtiin yhdessä kyllä kiva illallinen ja jälkkäri niin kuin muinakin perjantai-iltoina.
En mitään, mutta tehdään yhdessä ystävänpäiväateria ja -täytekakku :)