Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Onneksi se tyrkky Kalinainen tippui.
On todella rumaa , että sellainen laitetaan areenalle, joka siellä vasta oli ollut.
Hennan valinta torpparin valinnassa ihmetyttää. Se on niitä miehiä, joita en voi sietää.
Tubettaja ei ole mikään ammatti. Kun kuulee ammatin, mikä ei ole ammatti, arvaa minkä sortin ihminen on kyseessä.
Taitaa Ari nimetä seuraavaksi torppariksi toisen muusikon, Lassen (Redrama).
Kunhan ei vaan nimeä sitä Joonaa, Joona ho...o on hirveän leuhkan oloinen, isottelija,
minulle inhokki.
Graafikko näyttää Idahon nelosmurhaajalta.
Onpas Ari Koivusen ulkonäkö muuttunut. Sama myös Hennan kanssa. Hennastahan on tullut jo av-mamma.
Hei kaikki! elämäänsä kyllästyneet kommentoijat, joilla on aina jotain kurjaa sanottavaa ohjelmasta tai kilpailijoista. Tätä ohjelmaa ei ole luotu juuri sinun henkilökohtaisiin mieltymyksiisi. Koittakaapa pärjäillä tai sitten voi ihan lopettaa ohjelman katsomisen mikäli sikäli se ei miellytä. Näitä ohjelmia katsovat myös ihan tavalliset ihmiset, joita kiinnostaa kaikki kilpailijat vaikka ketään heistä ei tuntisikaan. Tämä ohjelma on VAIN viihdettä, ottakaa se myös sellaisena. Muistakaa hengitellä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit tällä hetkellä on Ari, Redrama, Kasper ja Eija. Eijasta jäi hyvä fiilis Selviytyjistä, sillä oli inhimillisyyden puolella ja team Elias (jota muut simputti).
Paulia varmaan tarkotit..
Uskon että Henna tekee paluun vielä ennen puoltaväliä ja Juha Mieto tulee varmaan kans!
Vierailija kirjoitti:
Tältä kaudelta puuttuu kiintiöjäärä eli sellainem kypsempi vanhan liiton mies/nainen, jolla jonkin sortin perinnetietoa. Tyyliin Mietaa, Tauski, Miina, Veltto, Danny, Raija. Edelleen ihmettelen, ettei Frederikiä ole saatu vielä mukaan :D
Vanhojen ihmisten kanssa on se ongelma, että niillä on monesti kaikenlaisia vaivoja ja rajoitteita. Loukkaantumisriski on suurempi.
Kiintiö hinttineiti oli taas pakko ottaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiintiö hinttineiti oli taas pakko ottaa mukaan?
Ja lepakko.
Vierailija kirjoitti:
Hennan valinta torpparin valinnassa ihmetyttää. Se on niitä miehiä, joita en voi sietää.
Se Hennan kirje oli kyllä itsensä mollaamista, miksi ? Sääli.
Vielä pyykkilauta vai kaulauslauta keskusteluun. Tuo ei oikeasti ole kumpikaan. Toki google antaa tuon kuvan pyykkilaudsksi mutta on vain jokin halpakauppojen tai minkä lie tekele. Oikea pyykkilauta on paljon leveämpi, siinä on jalat, joilla se seisoo pyykkipaljussa tai sitä vasten. Kaulauslauta on pidempi ja kapeampi ja siinä on kädensija toisella puolella. Eli täysin ammattitaidotonta touhua koko esineiden tunnistus.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Oras ja Eija Kantola ovat minulle kiinnostavimmat kilpailijat.
Minä luulin hetken, että Oras on lypsämisen opettaja, kun häneltä sujui se lypsäminen. Olin hetken iloinen, että siellä onkin neuvoja ohjaamassa, ettei miten vain vedellä.
Jättääköhän Oras tai graafikko taidetta jälkeensä. Oliko Miina vessa vielä paikallaan ?
Ei porukka mitään äänestänyt! Kasper haastoi kaksintaisteluun, saaden näin hiukan näpäytettyä tuosta vesiepisodista.