Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Pikkumainen, kostonhimoinen ja suorastaan nolo miesoletettu voitti sitte farmin. Mä en katso enää yhtäkään farmia tämän jälkeen. Pitäkää tunkionne.
No ainakaan finaalikisassa ei ollu voimatehtäviä helpotettu toiselle. Johannalla tyssäsi siihen jääpalan hakkaamiseen. Miten muka olis voittanu Lloydin ja muutkaan siinä ämpärin pitelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lloyd voitti :(
No onneksi vain rahaa. Koska Johanna voitti ihmisten sydämet puolelleen, ja se on paaaaaljon tärkeämpää kuin raha :)
Kaksinaamainen ja tekopyhä nainen. Ei muuta kuin takaisin kukkia piirtelemään.
Ihmistuntemuksesi on nolla. Samoin taiteen.
Lloydin voitto oli selkeä. Johannalla ei ollut lopputehtävässä mitään jakoa.
Häiritteekö muita juontajan loppukiekaisut?
Hyvä Lloyd, oon iloinen, että voitit! Ansaitsit voiton.
Vierailija kirjoitti:
Lloyd voitti :(
No onneksi vain rahaa. Koska Johanna voitti ihmisten sydämet puolelleen, ja se on paaaaaljon tärkeämpää kuin raha :)
No p**k*le. Ei kai se noin aikaisin kesken ohjelman voinut selvitä? Mun inhokki joka tapauksessa. Siirtyy osioon: En katso tulevia ohjelmia missä ko. tyyppi esiintyy. 👋
Johanna olisi ansainnut voiton enemmän kuin tämä Lloyd. Käytöksensä oli sitä luokkaa, etten katso hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Lloyd,teit tästä kaudesta mielenkiintoisen.Niin telkussakin kuin täällä vauvassa.Onnea ja menestystä elämääsi.
Yhdyn näihin kauniisiin sanoihin. Minä ja moni muu pidämme sinusta Lloyd. Toivottavasti sinua vielä nähdään...
Finaalin lajit oli kuin olisi haluttu Lloydin voittavan.
Sonjakin luulee olevansa vahva.Ei ikinä pärjää miehelle.
Oikein meni. Toivoin Lloydin voittavan, ja niin kävi. Johannan hehkutus aivan liiallista.
Me mustat miehet ylivoimaisia.
Soitin just mun vanhalle äidille, yli 80v. Hänkin kannusti Lloydia ja oli iloinen Lloydin voitosta.
Mikä se Susannan röyhtäys(?) ääni oli? :D
Sekä Lloydia että Johannaa haukuttu täällä ihan turhaan. Lloyd suorapuheinen ja temperamenttinen, eikä osaa tai edes yritä teeskennellä tekopyhää. Johanna taas kohtelias, ystävällinen ja rauhallinen. Molemmat ahkeria ja monella, monella tapaa osaavia.
Vierailija kirjoitti:
Häiritteekö muita juontajan loppukiekaisut?
Siis millaiset ?Jotenkin jäänyt itseltäni huomaamatta.
Kieroin luikero tuonkin voitti. Voi hvtt!!!