Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Vierailija kirjoitti:
Kuka putosi tänään?
Perttu, ainakin meidän köyhien kanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka putosi tänään?
Perttu, ainakin meidän köyhien kanavalla.
Ei perttu pudonnut. Joutui laavulle ja palannee sieltä joskus.
Perttu putosi mut sai jonkun wild cardin. Tästä olen todella iloinen, koska Perttu on mahtava tyyppi. Sielä on muutama ärsyttävä ja muutama mitäänsanomaton. Kasper ja Perttu samantyyliset persoonat ja jos kumpaakaan ei olisi, ohjelma kärsisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi kolme ukkoa oikeasti noin laiskoja?
Palkinnot kyllä kelpaa.
Ihanaa kun Perttu sai jäädä. Näkee farmin asiat just kuten ne on eikä lähde liittoihin mukaan. Toivon Pertun voittoa.
Tuomas naimisissa? ja lööpit kertoo farmi romanssista niin vähän ehkä kiusallista
Kysyikö kukaan papananaaman viiksistä vielä? Naamaleikkaus ei auttanut ulkonäköasiassa
Vuohihan on nimenomaan kiipeilijä, joten ei se lautarakennelma ollut liian jyrkkä, vaan ainoastaan liian liukas ja sekin korjattiin kun laitettiin pienoja joista sorkka saa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö kukaan papananaaman viiksistä vielä? Naamaleikkaus ei auttanut ulkonäköasiassa
Vitsillä laittoi koska oli torppari tai torpparitar
Perttu ja Lasse ilmeisesti taistelevat, kumpi farmille palaa, vai odotetaanko kolmas tippuja? Ja kisa näiden välillä.
"Vitsillä laittoi koska oli torppari tai torpparitar"
Mä tätä kysyin ja ihmettelin. Mutta kiitos, meni tuollainen kohta ohi ja siksi ihmettelin. Minusta hän on ihan kauniskasvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Perttu putosi mut sai jonkun wild cardin. Tästä olen todella iloinen, koska Perttu on mahtava tyyppi. Sielä on muutama ärsyttävä ja muutama mitäänsanomaton. Kasper ja Perttu samantyyliset persoonat ja jos kumpaakaan ei olisi, ohjelma kärsisi liikaa.
Perttu on ärsyttävin tyyppi Farmilla. Oliko käsikirjoitettu, että ei joudu pois jos häviää kaksintaistelun?
Jos käyttäisit korviasi muunakin kuin koristeena, olisit kuullut, että Perttuahan nimenomaan pyydettiin mukaan siihen joukkoon. Mutta hän kieltäytyi suoraselkäisesti. Todella rohkea veto tuolla, ja joutuikin sitten kolmikon maalitauluksi.
Ensinnäkin, tuollaista keskustelua ei koskaan näytetty ohjelmassa. Perttu saattoi siis laittaa ihan omiaan näyttääkseen katsojille paremmalta. Ja Pertun sanojen mukaan häneltä kysyttiin olisiko hän mukana äänestämässä tietyllä tavalla. Mihinkään kolmikkoon häntä ei pyydetty. Jos siis koko keskustelua edes oli olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu on ärsyttävin tyyppi Farmilla. Oliko käsikirjoitettu, että ei joudu pois jos häviää kaksintaistelun?
Tuo on ollut muillakin kausilla. Joku tyyppi, joko katsojien inhokki, tai sitten suosikki ei tipu vaikka häviää kaksintaistelun. Esim. inhokki Wallua roikottiin mukana raivoon asti, että eikö tyypistä pääse ikinä eroon, jonka lisäksi se lykättiin seuraavallekin kaudelle. Perttu ilmeisesti on nyt se jota tuolla pidetään mukana, mikä on ihan hiton väärin sitä kohtaan joka tän taistelun voitti ja oletti häviäjän putoavan.
Älkää nyt yleistäkö. Mun mielestä Perttu on yksi parhaista. Se jos just sinä et tykkää, ei tarkoita että olisi "katsojien inhokki".
Mikä siinä Pertussa ärsyttää. Hyvinhän tuo hommansa hoitaa, eikä ole lähtenyt mukaan näihin supinakerhoihin. Ennemmin Pertulle soisin voiton, kuin Sinille tai Viiville..mitä nämä ovat tehneet, toinen on paskahuusi vastaava, jonka delegoinut Tuomakselle ja mukana näennäisesti. Sini, mitä on tehnyt, kerran torpparina?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt yleistäkö. Mun mielestä Perttu on yksi parhaista. Se jos just sinä et tykkää, ei tarkoita että olisi "katsojien inhokki".
Lue uudelleen! Mä sanoin joko suosikki tai inhokki ja lause jatkui: katsojien inhokki Wallu. Joka oli ainakin palstojen mukaan monen inhokki. Itse henk. koht. en ole mitään mieltä Pertusta. Muuta kuin sen, että on hutassut noi rakennushommat päin sitä itseään, mikä on outoa jos mies on "ammattilainen"...
Siis oletteko nähneet tuon Lassen tekevän jotain? Kyllä on aika kädetön. Mutta ruoka ja voitto kelpaa.
Kuka putosi tänään?