Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL

Vierailija
13.02.2025 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html

Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1286)

Vierailija
481/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka putosi tänään?

Vierailija
482/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka putosi tänään?

Perttu, ainakin meidän köyhien kanavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka putosi tänään?

Perttu, ainakin meidän köyhien kanavalla.

Ei perttu pudonnut. Joutui laavulle ja palannee sieltä joskus. 

Vierailija
484/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perttu putosi mut sai jonkun wild cardin. Tästä olen todella iloinen, koska Perttu on mahtava tyyppi. Sielä on muutama ärsyttävä ja muutama mitäänsanomaton. Kasper ja Perttu samantyyliset persoonat ja jos kumpaakaan ei olisi,  ohjelma kärsisi liikaa.

Vierailija
485/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noi kolme ukkoa oikeasti noin laiskoja?

Palkinnot kyllä kelpaa. 

Vierailija
486/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun Perttu sai jäädä. Näkee farmin asiat just kuten ne on eikä lähde liittoihin mukaan. Toivon Pertun voittoa.

Vierailija
487/1286 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas naimisissa? ja lööpit kertoo farmi romanssista niin vähän ehkä kiusallista

Vierailija
488/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö kukaan papananaaman viiksistä vielä?  Naamaleikkaus ei auttanut ulkonäköasiassa 

Vierailija
489/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohihan on nimenomaan kiipeilijä, joten ei se lautarakennelma ollut liian jyrkkä, vaan ainoastaan liian liukas ja sekin korjattiin kun laitettiin pienoja joista sorkka saa tukea.

Vierailija
490/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö kukaan papananaaman viiksistä vielä?  Naamaleikkaus ei auttanut ulkonäköasiassa 

Vitsillä laittoi koska oli torppari tai torpparitar

Vierailija
491/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perttu ja Lasse ilmeisesti taistelevat, kumpi farmille palaa, vai odotetaanko kolmas tippuja? Ja kisa näiden välillä.

Vierailija
492/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitsillä laittoi koska oli torppari tai torpparitar"

Mä tätä kysyin ja ihmettelin. Mutta kiitos, meni tuollainen kohta ohi ja siksi ihmettelin. Minusta hän on ihan kauniskasvoinen. 

Vierailija
493/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perttu putosi mut sai jonkun wild cardin. Tästä olen todella iloinen, koska Perttu on mahtava tyyppi. Sielä on muutama ärsyttävä ja muutama mitäänsanomaton. Kasper ja Perttu samantyyliset persoonat ja jos kumpaakaan ei olisi,  ohjelma kärsisi liikaa.

Perttu on ärsyttävin tyyppi Farmilla. Oliko käsikirjoitettu, että ei joudu pois jos häviää kaksintaistelun? 

Vierailija
494/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäisit korviasi muunakin kuin koristeena, olisit kuullut, että Perttuahan nimenomaan pyydettiin mukaan siihen joukkoon. Mutta hän kieltäytyi suoraselkäisesti. Todella rohkea veto tuolla, ja joutuikin sitten kolmikon maalitauluksi. 

Ensinnäkin, tuollaista keskustelua ei koskaan näytetty ohjelmassa. Perttu saattoi siis laittaa ihan omiaan näyttääkseen katsojille paremmalta. Ja Pertun sanojen mukaan häneltä kysyttiin olisiko hän mukana äänestämässä tietyllä tavalla. Mihinkään kolmikkoon häntä ei pyydetty. Jos siis koko keskustelua edes oli olemassa.

Vierailija
495/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perttu on ärsyttävin tyyppi Farmilla. Oliko käsikirjoitettu, että ei joudu pois jos häviää kaksintaistelun? 

Tuo on ollut muillakin kausilla. Joku tyyppi, joko katsojien inhokki, tai sitten suosikki ei tipu vaikka häviää kaksintaistelun. Esim. inhokki Wallua roikottiin mukana raivoon asti, että eikö tyypistä pääse ikinä eroon, jonka lisäksi se lykättiin seuraavallekin kaudelle. Perttu ilmeisesti on nyt se jota tuolla pidetään mukana, mikä on ihan hiton väärin sitä kohtaan joka tän taistelun voitti ja oletti häviäjän putoavan.

Vierailija
496/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt yleistäkö. Mun mielestä Perttu on yksi parhaista. Se jos just sinä et tykkää, ei tarkoita että olisi "katsojien inhokki".

Vierailija
497/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä Pertussa ärsyttää. Hyvinhän tuo hommansa hoitaa, eikä ole lähtenyt mukaan näihin supinakerhoihin. Ennemmin Pertulle soisin voiton, kuin Sinille tai Viiville..mitä nämä ovat tehneet, toinen on paskahuusi vastaava, jonka delegoinut Tuomakselle ja mukana näennäisesti. Sini, mitä on tehnyt, kerran torpparina?

Vierailija
498/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt yleistäkö. Mun mielestä Perttu on yksi parhaista. Se jos just sinä et tykkää, ei tarkoita että olisi "katsojien inhokki".

Lue uudelleen! Mä sanoin joko suosikki tai inhokki ja lause jatkui: katsojien inhokki Wallu. Joka oli ainakin palstojen mukaan monen inhokki. Itse henk. koht. en ole mitään mieltä Pertusta. Muuta kuin sen, että on hutassut noi rakennushommat päin sitä itseään, mikä on outoa jos mies on "ammattilainen"...

Vierailija
499/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko nähneet tuon Lassen tekevän jotain? Kyllä on aika kädetön. Mutta ruoka ja voitto kelpaa. 

Vierailija
500/1286 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

501. viesti