mitä mieltä olitte SAK:n vaalimainoksesta? Siis siitä joka piti vetää pois?
Minusta se oli mainio.
Tottakai ylilyönti, mútta varmasti tarkotukseensa sopiva, eli aktivoi äänestämään.
Kommentit (15)
Mielestäni ihmisiä pitää herätellä äänestämään. Kolmosella hyvä pointti. Asia asiat jäävät nyt tämän kohun varjoon.
Taitava huomion kääntämistä pois varsinaisesta mokasta!
valise minua, mikä se varsinainen moka oli?
siinä ökyäijä sanoi " mitä te turhaan äänestätte, kyllä minä hoidan ne hommat" ei nyt ihan noin, mutta suunnilleen, tarkoitus varmaan tuli selväksi.
Mielestäni oli asiallinen mainos ja teki tarkoitusperänsä selväksi. Eikä ollut loukkaava. En käsitä mistä häly syntyi, oisko poliittista " ajojahtia" jossa saadaan tietyt puolueet näyttämään huonolta?
Meidän firmassa maksetaan palkat yli TES:n ja muutenkin työntekijöillämme on paljon etuja, jotka ei heille edes kuuluisi.
Maksamme älyttömästi veroja sekä firma, että ihan henkilökohtaisestikin ja ennen kaikkea työllistämme monta ihmistä, jotka maksavat jäsenmaksuja ja veroja.
Itse teemme ympäripyöreitä työpäiviä ilman vapaapäiviä ja lomia, jotta tämä yhteiskunta pyörisi.
Mainoksen nähtyäni, suunnittelin jo firman toiminnan supistamista, eli työllistettäisiin vain itsemme ja irtisanomislappu käteen kaikille työntekijöillemme ja käsky sanoa terveisiä ammattiliitossa.
SAK:lla on tainnut unohtua, mistä ne rahat sen mainoksen tekemiseenkin ovat lähtöisin.
SAK mokasi koska se kaivaa esiin olemattomia luokkarajoja ja -vihaa esittämällä työnantajat täysinä kusipäinä. Tämä moka realisoituu SDP:n äänten menetyksenä.
9,10:
siis valaise minua piti sanomani
miten joku tuosta loukkaantuu. Minusta (joka muuten olen kokoomuksen äänestäjä) ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Johtunee siitä, etä olen asunut useassa eir maassa ja nähnyt värikkäitä vaalikampanjoita. Suomaliset nyt ovat niin harmaita ja vakavia, että loukkaantuvat tommottist.
totuus on katsojan silmässä. Minä en mainosta noin katsonut, mutta voihan sen niinkin nähdä. En muuten usko demareiden ääneten tyosta tippuvan. Ja itse äänestän kepua.
Vierailija:
Meidän firmassa maksetaan palkat yli TES:n ja muutenkin työntekijöillämme on paljon etuja, jotka ei heille edes kuuluisi.
Maksamme älyttömästi veroja sekä firma, että ihan henkilökohtaisestikin ja ennen kaikkea työllistämme monta ihmistä, jotka maksavat jäsenmaksuja ja veroja.
Itse teemme ympäripyöreitä työpäiviä ilman vapaapäiviä ja lomia, jotta tämä yhteiskunta pyörisi.
Mainoksen nähtyäni, suunnittelin jo firman toiminnan supistamista, eli työllistettäisiin vain itsemme ja irtisanomislappu käteen kaikille työntekijöillemme ja käsky sanoa terveisiä ammattiliitossa.SAK:lla on tainnut unohtua, mistä ne rahat sen mainoksen tekemiseenkin ovat lähtöisin.
Hyvä, että teillä on asiat hyvin, ei siinä mitään. Minä ainakin ymmärsin, että mainos olisi toiminut kannustimena, että ihmiset ylipäätään äänestäisivät.
Vierailija:
SAK huomasi, että mainoksen ukko mu..
SAK:n työtaistelukumppani Elinkeinoelämän keskusliitto voisi myös tehdä vaalimainoksen kun kerran SAK:lla semmoinen oli. EK:n mainoksessa voisimme vastaavasti nähdä rumia, öykkäröiviä ja työstään lintsaavia duunareita. Ja siitä herneen nenäänsä vetäville kansalaisille voitaisiin EK:n puolelta naureskella, että taisipa duunari tunnistaa itsensä.
Nyt demarit ja kokoomus riitelevät siitä kenen mainos sanoo ja mitä eikä oikeista vaaliteemoista (esim. mahdollisesta Nato-jäsenyydestä) puhuta mitään.