miksi yli 40v naiset eivät käytä stringejä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pukeudun alusvaatteisiin, jotka ovat hyväntuntuiset päällä. Stringit eivät sitä ole.
Miksi naiset sitten käyttää stringejä jos ne eivät tunnu hyvältä?
Lisäisin vielä stay-up sukat, nekin näyttävät hyviltä naisten päällä.
Yli nelikymppisen naisen itsetunto ei ole kiinni enää muodista eikä seksikkäistä alusvaatteista. Se oma ukko hyväksyy kyllä mummokalsaritkin. Oma mukavuus ennenkaikkea!
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppisen naisen itsetunto ei ole kiinni enää muodista eikä seksikkäistä alusvaatteista. Se oma ukko hyväksyy kyllä mummokalsaritkin. Oma mukavuus ennenkaikkea!
Oma mukavuus ennenkaikkea...tottakai; mummokalsareihinkaan ei silti tarvitse pukeutua. Seksikkyyttä ei ole pelkkä minimaalinen kankaanpala pillunreikää peittämässä, se koostuu paljosta muustakin.
Naiset eivät ymmärrä seksikkydestä hevonveetä. Kaiken pitää olla tylsää.
Pukamat repeytyy naruun, nöin kaikilla persshoonatuilla erikoilla, pirjoilla, hennoilla.jennoilla.
Kyllä naisystäväni käyttää myös stringejä. Ja hän on seksikäs niissä. En vaihtaisi häntä puolet nuorempaan. Rakastan häntä kaikkineen iän Tuomineen epäkohtineenkin. Olemme molemmat 43 vuotiaita.
Pelkät hepenet ei tee naisesta seksikästä, niin yksinkertainen ei mieskään voi olla. Stringit vastii timmin kropan näyttääkseen hyvältä.
Stringit ovat aina hyvän näköiset,vaikka ei niin timmi kroppa olisikaan.
Olen 30v nainen enkä käytä stringejä, tai koskaan sellaisia käyttänyt. Jo ajatuksena epämukavat.
Kantajalleen oikean kokoiset ja oikean malliset stringit eivät ole epämukavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kantajalleen oikean kokoiset ja oikean malliset stringit eivät ole epämukavat päällä.
Olen noin 25 vuotta pitänyt stringejä syystä että ne ovat mielestäni tavallisia alushousuja paljon mukavammat päällä.
Kun stringeistä löytyy se oikea koko ja malli niin ovat todella mukavat päällä.
Onneksi on käyttää. Tosin sillä ei perse roiku.
Alusasu on yksi tärkeimmistä vaatteista mitä ihmisen päällä on. Niillä on suuri merkitus sinun intiimialueen hyvinvointiin.
Alusasuja ei todellakaan pidä valita sen mukaan, että ehkäpä joudun kesken työpäivän tekemään salaseksin tuntemattoman ihmisen kanssa, niin sitten mulla pitää olla päällä huorien käyttämät stringit!!
Koko ajan ei pidä ajatella asiaa seksi edellä!
Ei seksi ole mikään imago kysymys!
Ja mitkä on mummo alkkarit???
Kyllä ex käytti stringejä vaikka oli yli 40 ja oli seksikäs niissä
Kyllä vaimoni käyttää, on yli 40 reippaasti. Ja hyvältä näyttää pehva.
Mä täytän ens vuoden lopussa 40 ja kyllä tulen käyttämään silloinkin vielä kaikenlaisia seksikkäitä stringejä. Ne ketkä ei niitä käytä sanoo että ne ei ole mukavat, ja sehän on ihan totta, alkuun ei olekaan mutta sitten kun niihin tottuu niin ne on mukava eikä niitä edes tunne. Toista se on kun laittaa tavalliset niin voi että on epämukava.
Mä ainakin pukeudun alusvaatteisiin, jotka ovat hyväntuntuiset päällä. Stringit eivät sitä ole.