Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!Näkyykö angiina verikokeessa?!

Vierailija
06.03.2007 |

Onko mahdollista sairastaa angiinaa, vaikka pikaverikoe (se sormesta otettu) ei näytä tulehdusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko mahdollista sairastaa angiinaa, vaikka pikaverikoe (se sormesta otettu) ei näytä tulehdusta?

Vierailija
2/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, kun ottivat kurkkunäytteen lisäksi tuon veriarvon, joka oli siis normaali. Kurkku on aivan sairaan kipeä, ja nyt pitää odotella vuorokausi sitä viljelytulosta. Että voiko mulla silti olla angiina, vaikka tulehdusarvo oli ok? Tulehdushan se angiinakin on...Miksi se ei näkyisi siinä verikokeessa, en tajua.

Hoitajat, vastatkaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ainoa tapa erottaa hoitoa vaativat bakteeritulehdukset on suorittaa nielun bakteeriviljelytutkimus tai streptokokin osoittava pikatesti. Verikokeista ei ole juurikaan hyötyä.

Vierailija
4/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattelin vain, kun ottivat kurkkunäytteen lisäksi tuon veriarvon, joka oli siis normaali. Kurkku on aivan sairaan kipeä, ja nyt pitää odotella vuorokausi sitä viljelytulosta. Että voiko mulla silti olla angiina, vaikka tulehdusarvo oli ok? Tulehdushan se angiinakin on...Miksi se ei näkyisi siinä verikokeessa, en tajua.

Hoitajat, vastatkaa!!!

crp ei bakteeritulehdukseen viitannutkaan. Lapsella oli tuolloin crp 8. Anginaa ei lopulta meillä ollut.

Vierailija
5/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenelläkään mitään vinkkiä tähän aivan järkyttävään kurkkukipuun, hengittäminenkin sattuu?

Vierailija
6/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

buranaa. Mulla auttoi jonkin verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä