Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIehet eivat baareissa vaivaudu edes sormuksiaan pois ottamaan kun aloittavat saalistamisen. Kylla taas sai pettya miessukupuoleen kun viihteella oltiin.

Vierailija
06.03.2007 |

Iskuyrityksiä kun suorastaan sataa rengastetuilta miehiltä.... Mikä helevetti niitä vaivaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. varma nakki. Jos muualta ei saa, niin sulta saa.

Vierailija
2/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä naisia oikein vaivaa??? Eikö se ole suuremoi ongelma että MIKSI VARATTUJEN MIESTEN TARVITSEE VONGATA MUITA NAISIA. Oli ap halvan tai hyvän näköinen. MISSÄ ON MIESTEN MORAALI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan mahdoton flirttaamaan, välillä jutut voi olla aika roisiakin, jos sille päälle oikein satun. Mutta en mä todellisuudessa tee mitään muuta kuin juttelen. Monen naama on venähtänyt kun tajuaa että kaikki on ollut vaan lumetta. Että osaa miehet olla tyhmiä, tosin naiset myös.

Vierailija
4/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, senkuin syyllistätte vaan minua. Minunhan vika se on jos miehet ovat kiinnostuneita.... oletteko hieman yksinkertaisia? Ainakin mulle ei tullut kovinkaan hyviä viboja siitä että niin moni varattu mies on valmis pokaamaan muita naisia baareissa. Onko vika miehissä vai sittenkin näiden vastausten perusteella puolisoissa? Ikävä tuottaa pettymys, olen ihan ok näköinen nainen, halpaa minusta ei saa tekemälläkään. Halvaksi kutsuisin rengastettua miestä joka alkaa ehdottelemaan.

Vierailija
5/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pidän minäkin, vaikka olenkin nainen.

Vierailija
6/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kenestä pääsee nopeimmin eroon. Sormustetut lähtevät viimeistään oikein aikaisin aamulla!

Vierailija
7/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, tämä ei ole mikään huono vitsi vaan totisinta totta! Varmaan valtaosa oikeastikin voi olla varattuja, jos pitää sormusta raflareissuillaankin, mutta ei kaikki. Jostain syystä tietynlaiset naiset retkahtaa juuri " varattuihin" , jos vaikka mies valehtelee kotona menevän huonosti ja vaimon olevan ymmärtämätön ja vaikka mitä puppua :D Säälipisteitä nääs, kaverilla ainakin toimii joka kerta! Eli aina vikaa ei todellakaan ole miehissä...saati vaimoissa...

Vierailija
8/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempaa....

Osmo Kontulan mukaan ainakin yli kolmasosa miehistä on pettänyt. Siinä teille faktaa.....

Vierailija
9/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua eikö totta?

Vierailija
10/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tosi harvoin ravintoloissa ja nyt, kun olen aviossa ja mulla on ne sormukset niin ehdottelijoita riittää...joskus " tarjoukset" on aika törkeitäkin (mä olen kyllä tosi tiukapipoinen). Vetääkö sormukset siis puoleensa yhdenillan juttujen etsijää?

Jos miesten moraali on hukassa niin kyllä naisissakin on monenlaista " bilettäjää" . Tuskin ne kaikki sormusmiesten mukaan lähtevät on niitä sinkkuäitejä jotka on puutteessa. Musta tuntuu, että muutenkaan ei millään ole enää mitään väliä. Uusin villitys keskikokoisessa kaupungissamme on kuulemma järkätä ns parinvaihtobileitä,,,,

Mitähän seuraavaksi? Eikö ketään enää kiinnosta uskollisuus ihan tavallisessa parisuhteessa?

Vierailija
11/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kukaan vaivaudu, koska MILLÄÄN EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ ja moraali on ihan hukassa.

Ei se ole mikään ihme kun mun lapsen kaverin mummokin kuulemma iskee rekkamiehiä eräässä " humpparavintolassa" . Mummoporukalla on hauskaa ja he ovat ilmeisesti erittäin anteliaita. tenava ei voi mennä mummulaan kun sinkkumummo on tanssimassa tai toipumassa reissusta. Lisäksi mummo pitää 15v nuorempaa naimisissa olevaa miesystävää. Eli jos mummot on nykyään tollasia " meneviä" niin ihmekös se jos niiden lapsetkinon hiukka sekaisin.

Vierailija
12/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sormus mitään muutenkaan muuta. Ne jotka haluaa pettä, ne pettää. valitettavaahan se on, että sormus äijät tulee iskemään ravintolassa, mutta mä ainakin oon sanonut sellasille, että " kipitäppä omalta vaimoltas vonkaamaan siitä" . Mäkin uskon, että toi huijaus sormus varmasti helpottaa naisten saalistamista..tai ainakin tiettyjen naisten. Tekeehän miehet muutenkin sitä, että vaikka olisivat ihan normaalissa liitossa, niin huijaavat hölmöjä naisia, että " menee tosi huonosti, vaimo ei ole antanut seksiä vuoteen, vaimo taitaa käydä vieraissakin ja nyyh nyyh ja minä mies se vaan kärsin" ja tyhmät naiset (joihin olen itsekkin kerran lukeutunut) sitten uskoo kaiken mitä niille syötetään.

No mun puolesta, jos mun mies käy vokotteleen vieraita naisia ravintolassa, niin saatte kyllä lähtee mukaan. Siitä kun kiini jää, niin ei ole kotiin tulemista.

Vierailija
13/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olimme työporukalla iltaa viettämässä. Minulla on selkeästi sormukset (ts. kaksi vasemmassa nimettömässä), samoin usealla työkaverilla. Ihan samalla lailla tuli iskuyrityksiä sukupuoleen ja sormuksellisuuteen/sormuksettomuuteen katsomatta. Siitä oli sitten puhettakin, että on se kumma etteivät selkeät sormukset millään lailla rajoita yrittämistä (siis sen yritetyn sormessa).

Vierailija
14/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvonneet sormet. (ja muutenkin turvonneita ovat)

Vierailija
15/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on syyllistetty a) niiden pettävien miesten vaimot, jotka pihtaavat(??) ja b) ne helpot nakit, jotka näiden pettävien miesten mukaan lähtevät. Uskomatonta lukea näitä juttuja! Missäs miesten vastuu on?

Vierailija
16/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin et se oli varattu mut en mä halunnu ku yhden illan jutun. Itse olin vapaa. " Annoin" sen iskeä mut. Kuinkas sit kävikään, vieläkin ollaan yhdessä ja lapsikin on...

Vierailija
17/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikänen oot?

Ihan mielenkiinnosta kysyn: Miksi mummot ja papat ei saa rakastua uudelleen ja hurvitelle jos henki vielä pihisee?

Musta on moraalitonta väittää ettei vanhat ihmiset saa enää nauttia elämisesta vaan pitää jumittua kotiin kutoon sukkia!!

Mutta aapeen kysymykseen: Mulle on ihan se ja sama onko jollakulla sormus tai ei jos mua tulee iskeen -itse se on tekemisistään vastuussa. Jos haluaa seksiä toisaalta niin sitten haluaa.

Ei ole ennenkuulumatonta että miehet vehtaa naisia. Ainakin jos on sormus sormessa, voi aika varmasti olettaa että sillä on kotona joku naikkonen odottamassa.

PS. Minäkin olen kuullut tosta sormus-kikasta; että vaikuttaa saaliilta jos on semmonen sormessa. Muhun ei tosin uppoa sitten selitykset asiasta.. ;)

Vierailija
18/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka pelkästään tuota heittoa " kolmasosa pettää" tarkastelisi sellaisenaan, tarkoittaisi se silti, että kaksi kolmesta (=enemmistö!) ei koskaan petä kumppaniaan. Siis ei koskaan. Se on aika hyvin 2000-luvun " kaikki-on-sallittua-mikä-itsestä-tuntuu-hyvältä" -maailmassa! Hatunnosto meille :)

Minua ei muutenkaan yhtään haittaa muiden löyhä moraali, etenkään kun en onneksi henk. koht. tunne yhtään pettäjätyyppiä. Olen lopulta vastuussa vain omista teoistani, ja rehellisesti sanottuna pettäminen on ehkä yksi absurdeimmista ajatuksista mitä pystyn kuvittelemaan. Siis että siitä pitäisi vielä saada jotain kiksejä, yäk :D :D

Vierailija
19/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ei muutenkaan yhtään haittaa muiden löyhä moraali, etenkään kun en onneksi henk. koht. tunne yhtään pettäjätyyppiä. Olen lopulta vastuussa vain omista teoistani, ja rehellisesti sanottuna pettäminen on ehkä yksi absurdeimmista ajatuksista mitä pystyn kuvittelemaan. Siis että siitä pitäisi vielä saada jotain kiksejä, yäk :D :D

:-)

Samaa mieltä. Jos pettäisin " seksin vuoksi" en näkisi siinä mitään järkeä, koska en jaksa uskoa, että " yhden illan" seksi omalla kohdallani olisi parempaa kuin pitkässä suhteessa rauhassa kehittynyt. (Kokemusta nääs kertynyt yhden illan suhteista niissä väleissä kun en ole pitkässä/pitkissä suhteissa elellyt.)

Jos taas olisin niin lopen totaalisen kyllästynyt nykyiseen suhteeseeni, että olisin valmis uuteen suhteeseen, lopettaisin nykyisen suhteeni ensin. En siis ensin " vehtaisi" .

Ja koska olen sitä mieltä, että jotain ongelmia löytyisi uudestakin suhteesta ja etten oleta ryhtyväni yksin eläjäksi (tunnen itseni liian hyvin, osasyynä myös se, että seksi nyt vaan musta on parempaa pitkässä suhteessa ja tarvitsen seksiäkin ;-)...), en oleta nykyisestä suhteestani poistuvani.

Tästä lopputuloksena en ikinä (okei: 99% varmuudella, never say never' in vuoksi) pettäisi puolisoani.

Vierailija
20/20 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on kuulemma monta eri taktiikkaa. Joko voi vokotella vaivihkaa varattuja, kun itsekin on " varattu" (muka ei yritä mitään, yrittää siis iskeä naisen tajuamatta). Tai voi tosiaan heittää läppää, että kotona menee huonosti eikä " vaimo" ymmärrä eikä edes ymmärrä antaa :D Vaikka siis on oikeasti sinkku... Tai sitten vaan voi pokkana iskeä ja olla haluttava juuri siksi, että on jo jollekin toisellekin kelvannut ja vihille asti jonkun kanssa päässyt :O

Että meitä on moneen junaan. Ja jotkut jää asemalle...