Ahdistuslääkkeitten vaikea saatavuus on ajanut nuoret hakemaan fixinsä peukusta
Kummallista että anxiolyytti on lääkärin rahoista pois.
Turha ihmetellä jos kauheita asioita tapahtuu, kun uupuneet ja levottomat ihmiset haluavat lääkettä jota eivät saa ja josta on apua, tarttuvat viimeisenä toivona huumeeseen joka on seitsemän kertaa vahvempaa kuin kokaiini ja jonka sivuvaikutuksiin sisältyy mm paranoiaa, psykoosia ja pilalle menneet sisäelimet.
Tätäkö tässä halutaan???!!!!
Kommentit (3)
Olen itse kärsinyt jo vuosia kovasta ahdistuksesta. Lääkitystä tähän en ole koskaan saanut, enkä edes erillistä diagnoosia tästä. Olen aina yrittänyt hoitaa tätä syömällä, mutta se ei tietenkään auta. En mitään lääkitystä kaipaa, vaan oikeaa käytännön apua. Ahdistus ja paha olo ei helpota kun en pysty muuttamaan sitä aiheuttavia tekijöitä ja syistä, enkä varsinkaan ilman apua.
Psykoosilääkkeet on sikakalliita ja niillä on todetusti eli tutkitusti älyttömästi haittavaikutuksia. Anksiolyytti maksaa joitain euroja, ja toimii kuten pitää.
Bentsot on ahdistuslääkkeitä ja niiden kasvaneesta laittomasta tilaamisesta yle uutisoi jo pari vuotta sitten. Kun reseptejä ei uusita niin ihmiset ostavat laittomasti.