Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

puolison mielenterveys ja vaikutus sinuun

Vierailija
11.02.2025 |

Itse olen aivan loppu toisen mielenterveys ongelmiin. Seksi loppui noin vuosi sitten lääkkeiden takia ja toinen taistelee mielen kanssa ja kärsin siinä sivussa näistä. Nykyään omat haluni ovat myös kadonneet. Mittautin testosteronit ja nekin roimassa laskussa. Onko sielunkumppaneita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka kumppanin mielenterveysongelmat selittää sun testosteronivajeen?

Vierailija
2/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se oman mielenterveyden päälle kävi kun kumppani piti mua sylkikuppinaan ja nyrkkeilysäkkinä ja piti mua syyllisenä kaikkeen mikä hänen elämässään oli vialla.

Ei se väkivalta ihan sitä seksielämääkään ainakaan piristänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen. Ihastuitko naiseen edes vai seksiin alun perin. Joillakin naisilla mieliala paranee kun pääsee eroon miehestä, tutkimusten mukaan koiraiden läsnäolo stressaa naaraita ja poikasia

Vierailija
4/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sitä vaivaa?

Vierailija
5/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se oman mielenterveyden päälle kävi kun kumppani piti mua sylkikuppinaan ja nyrkkeilysäkkinä ja piti mua syyllisenä kaikkeen mikä hänen elämässään oli vialla.

Kumppani vihaa sinua ja sinä vaadit seksiä? :D Kuulostaa aikamoiselta hyväksikäyttöhelvetiltä. Onneksi tuli ero. Ja itse samaistun tuohon, että ongelmat ja ärsytykset kyllä häipyvät yleensä miehen mukana, eli saattoi olla ihan tottakin tuo että olit "syyllinen kaikkeen"

Vierailija
6/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kumpikin haluttomia niin mikä ongelma?

Vierailija
7/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli sano vielä, että sun verenpainetautisi on kumppanin vika.

Vierailija
8/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten testisteronitasosi mitattiin? Paljonko maksoi testi?

Vierailija
9/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani vihaa sinua ja sinä vaadit seksiä? :D Kuulostaa aikamoiselta hyväksikäyttöhelvetiltä. Onneksi tuli ero. Ja itse samaistun tuohon, että ongelmat ja ärsytykset kyllä häipyvät yleensä miehen mukana, eli saattoi olla ihan tottakin tuo että olit "syyllinen kaikkeen"

Niin että väkivalta on uhrin vika?

Vierailija
10/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkuveikkasi kutistunut siinä sivussa kun testot laski?

Vierailija
11/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ajan pitää olla varpaillaan, että toinen ei räjähdä tai loukkaannu ihan tavallisista asioista,  niin voi siinä muuttua yleisestikin aika säikyksi kodin ulkopuolellakin. 

Vierailija
12/13 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan tarkoitti tässä sitä, että halut kadonneet sentakia kun mt puolison halut kadonneet jo vuosi sitten. Vähemmästäkin varmaan halut katoisivat. Itse seurustelin ennen naisen kanssa jolla oli mt ongelmia. Lääkkeet pisti häneltä halut mäkeen ja jokapäivä itki tai muutenvaan kertoi ongelmistaan. Se oli pidemmänpäälle myös sitten raskasta minullekkin ja jouduin menemään terapiaan. 4 vuoden suhde päättyi onneksi yhteisymmärryksessä.

Vierailija
13/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP varmaan tarkoitti tässä sitä, että halut kadonneet sentakia kun mt puolison halut kadonneet jo vuosi sitten. Vähemmästäkin varmaan halut katoisivat. Itse seurustelin ennen naisen kanssa jolla oli mt ongelmia. Lääkkeet pisti häneltä halut mäkeen ja jokapäivä itki tai muutenvaan kertoi ongelmistaan. Se oli pidemmänpäälle myös sitten raskasta minullekkin ja jouduin menemään terapiaan. 4 vuoden suhde päättyi onneksi yhteisymmärryksessä.

Sama ongelma minulla, tästä pitäisi keskustella enemmän.