Jos nyt olisi 11.2.2005 - Mitä tekisit?
Kommentit (53)
Riitelisin ex miehen kanssa! Itkisin kiukkuani/pahaamieltä! Etsisin asuntoa.
Odottaisin ensimmäisen lapsenlapseni syntymää.
Tarkoittaako aloittajan kysymys että minä olisin nyt sen ikäinen kuin nyt mutta siirtyisin 20 vuotta ajassa taaksepäin.Kaikki ovat kumminkin vastanneet mitä he ovat silloin tehneet,vai ovatko kaikki ymmärtäneet kysymyksen väärin vai olenko minä ymmärtänyt sen väärin?
Toi oli onnellista aikaa. Mä odottelin meidän tulevan koiranpennun syntymää.
Opiskelisin, nostaen opintolainan ja asumilisän sekä opintorahan.
Tökkisin kohdussa sikiökalvoja ja puhkosin ne. Olen syntynyt 12.pv.
Jonkun kaverin kämpillä olisin, takana viikkojen ryyppyputki, piriä, kokaiinia jne.
Kiitän joka päivä siitä että ne ajat ovat ohi.
Olisin yläasteella ja menossa aamulla ehkä kouluun
Olisin nuori ja kaunis.
Etsisin rikkaan vanhemman miehen.
N40
Olisin 9. luokalla, oottaisin jo kovasti hiihtolomaa, yhteishaku alkamassa ja koulussa se ehkä päällimmäisenä keskustelunaiheena kavereiden kans.
11.2.2005 kaikki kamala olisi vielä edessä, vaikka muutto olikin puolitoista viikkoa jo takana. 13-vuotiaan kissan vakava sairastuminen, sen pakkolääkintä ja -ruokinta (selvisi hengissä, eli vielä 4,5 vuotta). Isän keuhkosyöpädiagnoosi, lapsuudenkodin myynti ja tyhjennys ja vanhempieni muuton järjestäminen tänne toiseen kaupunkiin, omamme viereiseen kerrostaloon. Isän sädehoito, kaksikin sairaalaa, joissa vanhaa ja hyvin sairasta veteraania kohdeltiin kovasti kaltoin. Sen jälkeen, anteeksi vaan, en ole paljonkaan arvostanut valkotakkisia. Kuusi kuukautta diagnoosinsa jälkeen isä kuoli. Minusta tuli kahdeksankymppisen äitini epävirallinen omaishoitaja.
Vuosi 2005 oli elämäni pahin vuosi. Toista sellaista en kestäisi hajoamatta itse niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako aloittajan kysymys että minä olisin nyt sen ikäinen kuin nyt mutta siirtyisin 20 vuotta ajassa taaksepäin.Kaikki ovat kumminkin vastanneet mitä he ovat silloin tehneet,vai ovatko kaikki ymmärtäneet kysymyksen väärin vai olenko minä ymmärtänyt sen väärin?
Sinä ymmärsit kysymyksen oikein😊 Mutta on ollut kyllä kiva myös lukea mitä ihmiset ovat 20 vuotta sitten tehneet.
Itse olin 2005 lapsi, jos minä saisin mennä takaisin siihen aikaan tämän ikäisenä - eläisin ja bilettäisin täysillä vailla huolen häivää! Vailla pelkoa tulevista kauhuista (spoilereita vuodesta 2025😱)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymystä voi tulkita kahdella tavalla,niin että olet 20 vuotta takaperin sen ikäinen kun olit tai niin että olet nyt sen ikäinen mitä olet mutta tänään kun heräsit oli 11.2.2005.
Olin 30v ja täysin kyllästynyt silloiseen rauhattomaan taloon missä silloin asuin vuokralla ja etsiskelin parempaa vuokra-asuntoa. Vasta tasan kuukauden kuluttua 11.3.2005 löysin ilmoituksen sopivasta asunnosta, jonne laitoin asuntohakemuksen ja jossa sitten asuinkin ihan viime vuoden lopulle asti. Vuokra nousi sietämättömän kalliiksi niin piti etsiä nyt halvempi asunto.
Vierailija kirjoitti:
Olisin täällä palstalla.
Oikeastiko?
Jaa, ehkä mudaisin ja/tai tiedustelisin, lähtisikö joku kaveri baarikierrokselle.
Olin juuri edellisellä viikolla aloittanut uudessa työpaikassa ja ostanut puolisoni kanssa ensiasunnon.