Onko petite-koossa olevat naiset muutenkin mitoitukseltaan pienempiä?
Kommentit (26)
Ei tähän voi mitään vastata, koska jos vastaat, että ei, niin tulee paskaa niskaan ja, jos vastaat, että kyllä, niin saa jotain muuta...Minkäänlainen vastaus ei ole täysin mieluisa, vaan peptite-naiset itse tietävät omalta kohdaltaan totuuden.
No, mieti ap sitä, että onko 170cm miehillä suhteessa aina pienemmät kalut kuin 200cm miehillä, siellä piilee sulle vastaus.
Vierailija kirjoitti:
No, mieti ap sitä, että onko 170cm miehillä suhteessa aina pienemmät kalut kuin 200cm miehillä, siellä piilee sulle vastaus.
Tuossa vastaus. Mitä suurempi mies sitä ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vastaus. Mitä suurempi mies sitä ....
Noin on, tuossa "suurempi" tarkoittaa miehen tilavuutta, eli rumapainoisuutta. Läskisolut tuottavat estrogeeniä joka femininisoi rumapainoisia miehiä. Sen sijaan mies, joka on seisoessaan korkea, on erilainen mies.
Kyllä siro on sirompi joka paikasta!
Pienillä naisilla ollut pienemmät pillut ja siksi suosin heitä.kevyitä asetella sängyssä eri asentoihinkin
Vierailija kirjoitti:
No on, tilastojen mukaan siis keskimäärin on, kalun koko korreloi jonkin verran kehon muun koon kanssa, toki poikkeuksia löytyy paljon.
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/107906329300600305?journal…
" Penis length had a statistically significant relationship to height, although the correlation was relatively weak (r = 0.26; P < 0.05). "
Vaimo 155 cm ja syvyyttä riittää siinä kuin 175 cm eksällä.
Usein, mutta ei aina. Pitkillä miehilläkin on usein suuremmat penikset, mutta ei aina.
Öö, pienet varpaat vai? En nyt ymmärrä mitä oikein haet?
Sama perusajatus kuin onko pienellä miehellä pienempi varustus kuin suurella. Edellisen ketjun perusteella vastaan, että myös pienen naisen pimppi voi olla suurempi kuin nainen itse.
Pitkillä naisilla isompi, paino ei vaikuta
Kaikkiin menee ISO kun riittävästi lämmittelee, sekä näyttää fitiltä ja komealta.
Vierailija kirjoitti:
Usein, mutta ei aina. Pitkillä miehilläkin on usein suuremmat penikset, mutta ei aina.
Miksi sitte Irwin aikoinaan lauloi mitä pienempi mies, sitä suurempi muna?
Mä kysyn vaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin menee ISO kun riittävästi lämmittelee, sekä näyttää fitiltä ja komealta.
Ei mene kun tulee pohja vastaan ja loppuu joustavuus. Keskiverto emättimen syvyys laajentuneena ja kiihoittuneena on tutkimusten mukaan 15-17cm. Kiihoittumattoman 6-12cm. Turha sellaiseen on yrittää työntää isoa halkoa pohjaan asti. Puolisääreen naimalla harvempi nainen taitaa saada, eikä varmasti tykkää jos saa pelätä kullin vihlaisuja.
Mulla oli 170senttinen nainen, joka ei pystynyt ottamaan keskikokoista kulliani kunnolla vastaan. Ratsastaessaankaan ei koskaan laskeutunut kokonaan sen päälle. Oli halukas, kiihottunut ja märkä.
Ei välttämättä. Monilla pienillä naisilla, jotka on venähtäneet synnytyksessä on yllättävän löysä.
Synnytys/synnytykset vaikuttavat enemmän, kuin pelkkä pituus.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Monilla pienillä naisilla, jotka on venähtäneet synnytyksessä on yllättävän löysä.
Synnytys/synnytykset vaikuttavat enemmän, kuin pelkkä pituus.
Ei vaikuta. Pituus tai siis pillun syyvyys ratkaiseen kuinka pitkä kulli mahtuu. Synnytykset eivät vaikuta siihen mitään. Eikä pillun kokoon muutenkaan, jos synnytys menee normaalisti.
Olen matkustellut paljon Thaimaassa ja vastaus on KYLLÄ!
Voiko puute tehdä miehestä vajakin?