Mikä on teille Kahvipaketin hinnan kipuraja
Katsoin tänään kaupassa niin
Paulig Mundo 9.49e
Paulig Cafe Sydney 8.99e
kahvi maksaa nykyään liian paljon, on varmaan pakko alkaa ostelee halvempia merkkejä. muistatteko ajat kun paketin hinta oli jotain muuta kuin nykyään
Kommentit (116)
Minä juon halpaa kahvia, paketti maksaa noin 3€. Ainakaan en osta mitään kympin kahvia, kun halvempaakin löytyy, jos nuo halpiskahvitkin alkavat olla siinä kympin paikeilla niin ehkä siirryn kokonaan teenjuojaksi. Nyt menee noin kaksi kuppia päivässä ja näillä hinnoilla sen vielä kestän.
Mukillinen päivässä ei vie minua vararikkoon, maksoi mitä vaan.
Onneksi en tykkää erikoiskahveista. Juon perusmokkaa. 10€ olis kipuraja.
Tarjouksesta ostan nykyään, eilen Juhla Mokka 4.95 e. Pakosti yhden Juhla Mokan ostin viime kuussa 7.50 e, kun ei ollut joulun jälkeen kampanjoita.
Ostan protestina vain ulkomaalaisia kahveja.
Suklaata alan tilata Virosta, nyt jo maksaa liikaa Suomessa suklaat mutta tulevan veronnoston jälkeen viimeistään.
5e on ehdoton maksimi. Onneksi olen hyvä haistamaan kahvitarjoukset niin ei tarvitse maksaa sitä viitostakaan. Kun löydän tarjouksen niin hamstraan kaapin täyteen.
Ei ole ylärajaa, kahvin kulutusta pitää arvioida uudelleen, jos hinnat karkaavat ihan käsistä.
Vierailija kirjoitti:
7 euroa on minusta jo liikaa
muistan ajan kun nämä kahvit maksoivat vielä jotain 6.5e ja ajattelin että vitsi en kyllä raaski noin kallista kahvia ostaa. nyt ne lähenee 10e
5€ oli tarjouksessa Löfbergs kahvi S-mobiilisovelluksessa
Vierailija kirjoitti:
Suklaata alan tilata Virosta, nyt jo maksaa liikaa Suomessa suklaat mutta tulevan veronnoston jälkeen viimeistään.
Mutta sitten tuet vain ulkmaalaisia valmistajia. sinun pitäisi periaattessa ostaa vaan suomalaista kahvia ja suomalaista suklaata vaikka Fazer
10€, minulla paketti kestää kuukauden
Vierailija kirjoitti:
5e on ehdoton maksimi. Onneksi olen hyvä haistamaan kahvitarjoukset niin ei tarvitse maksaa sitä viitostakaan. Kun löydän tarjouksen niin hamstraan kaapin täyteen.
Tarjoukset on kohta ohi. Hyvä jos vitosella saisi edes.
Ei ole rajaa. Maksaa mitä maksaa. Kahvia pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten tuet vain ulkmaalaisia valmistajia. sinun pitäisi periaattessa ostaa vaan suomalaista kahvia ja suomalaista suklaata vaikka Fazer
Av finska kaffebönor och kakao?
15 e Itse en juo sitä ja miesystävä juo käydessään vkl