Mitä positiivista yllätystä miehestäsi/naisestasi paljastui vasta kun muutitte yhteen
sekä mitä vähemmän positiivista...
Kuinka erilaisia ihmiset ovat sitten kun asutaan oikeasti yhdessä verrattuna pelkkään seurusteluun?
Kommentit (17)
Mun mies keittää mulle joka aamu kahvit ja se on ihanaa, negatiivista voisi olla se, että hän tekee tosi paljon töitä, mutta mä olen päättänyt, että ajattelen sen olevan myös hyvä asia
Positiivista on miehen rento ja itsestään selvä tapa tehdä kotitöitä ja pihatöitä ja pientä remonttia (tarttuu minuunkin ja touhutaankin paljon yhdessä). Hieman olen joutunut muuttamaan odotustani sen suhteen kuinka usein tykkää lähteä mun kanssa konsertteihin, museoon ym vastaavaan. Mutta toisaalta on taas innostunut yhä enemmän mun pitkistä kävelylenkeistä ja jopa vaellusretkistä (näihin mulla ei ollut mitään odotuksia hänen osallistumisestaan kun ovat asioita joita tykkään tehdä ihan yksikseni tai joskus siskoni kanssa. Nyt tykkään tehdä myös yhdessä, ja meidän yhteisen koiran kanssa.).
Se mikä myös yllätti todella positiivisesti on se, kuinka mielellään tykkää touhuta mun teini-ikäisen lapsen kanssa. Ja teini miehen kanssa. En tietenkään olisi edes muuttanut miehen kanssa yhteen, jollei heillä olisi ollut hyvät välit, mutta jotenkin ajattelin, että meillä asuminen voisi myös ainakin hetkellisesti kiristää välejä. Nyt on mennyt kohta kaksi vuotta ja tuolla ne nytkin pelaavat jotain lautapeliä yhdessä ja suunnittelevat mitä tekisivät yhdessä illalliseksi.
Hyvässä ja pahassa: ei ole ollenkaan niin eläimellinen kuin tuntui
+ Tekee kotitöitä
- Ei olekaan lainkaan itsevarma
imuroi ja tukee minua huonoina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
+ Tekee kotitöitä
- Ei olekaan lainkaan itsevarma
Itseluottamuksen ja itsevarmuuden puuttuminen tuli yllätyksenä täälläkin. Jännittää joskus ihan perusjuttuja töissään niin että herää yöllä oksentamaan!
Suurin yllätys oli kai se että mitään yllätystä ei tullut. Mies oli edelleen ihan niin mukava ja helppo kuin siihenkin saakka.
Muutenkin solahdimme yhteiselämään ihan uskomattoman helposti ilman oikein mitään kitkaa.
Kyllähän miehen ja naisen samankaltaisuus tulee yllätyksenä jos on idealisoinut vastakkaista sukupuolta siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Suurin yllätys oli kai se että mitään yllätystä ei tullut. Mies oli edelleen ihan niin mukava ja helppo kuin siihenkin saakka.
Muutenkin solahdimme yhteiselämään ihan uskomattoman helposti ilman oikein mitään kitkaa.
Jotkut osaa tän hyvin. Perustetaan yhteinen talous jossa on molempien lapsuudenkodista ne hyvät puolet ja huonot puolet karsitaan pois.
Seurustelimme ensin pari vuotta, jonka aikana olimme saman katon alla puolet ajasta, eli ei siinä mitään suurempia yllätyksiä tullut.
Tai ehkä se rentous korostui: elämä eletään, miten halutaan. Kolikon toinen puoli on saamattomuus: jos ei huvita, niin ei tarvitse tehdä kotitöitä tms
Vierailija kirjoitti:
Seurustelimme ensin pari vuotta, jonka aikana olimme saman katon alla puolet ajasta, eli ei siinä mitään suurempia yllätyksiä tullut.
Tai ehkä se rentous korostui: elämä eletään, miten halutaan. Kolikon toinen puoli on saamattomuus: jos ei huvita, niin ei tarvitse tehdä kotitöitä tms
Tämä: on usein sama ilmiö, joka on sekä positiivista että negatiivista. Eksäni hyvä puoli oli ahkeruus. Koskaan ei mikään paikka ollut rempallaan. Huono puoli se, että hän odotti samaa kaikilta muiltakin, eikä mitään joustoa ollut.
Mitään roolia ei jaksa pitää yllä sitten kun asutaan yhdessä
Se, miten ahkerasti hän siivoaa. Jonkin aikaa yhdessä asuttuamme hän vihjasi, että minäkin voisin vähän osallistua. En ole mitään sottapytty, mutta en tykkää siivota. Enkä laittaa ruokaa. Joten hän tekee enimmäkseen nämä edelleen.
Negatiivisia yllätyksiä oli ehkä vain kuorsaaminen, mutta en siihen yleensä herää.
Että hänkin seuraa vauvapalstaa. 🥰
+ se miten puuhakas mies on ja aina auttamassa
+ se miten jaksaa aina kuunnella ja innostua munkin asioista
- ehkä se että se ei halua seksiä ihan yhtä usein
Positiivista on se miten reippaasti mies tarttuu kotitöihin. Vähemmän positiivista on se miten paljon aikaa mies viettää ruutujen ääressä.