Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu pahalta kun kumppani ei halua seksiä

Vierailija
08.02.2025 |

Ainakaan mun kanssa. Ihan järkyttävä olo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Et kerro muuta asiasta, niin voin vain pahoitella.

Vierailija
2/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae muualta äläkä ruikuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta.

M54

Vierailija
4/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi erosin ja löysin uuden upean kumppanin, joka on vähintään yhtä halukas kuin minä. Elämä on taas mahtavaa.

Vierailija
5/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten puoliso on erittäin hyvä mutta seksistä hän ei ole enää kiinnostunut, ainakaan minun kanssa. Mitään syytä ei suostu kertomaan, joten vaikea on omaa toimintaakaan korjata. Parhaani olen yrittänyt tehdä jotta hän nauttisi.

En tiedä. Eroa en asian takia haluaisi, enkä edes painostettua seksiä. Olisi kuitenkin kiva harrastaa seksiä vielä tässä elämässä.

Vierailija
6/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi erosin ja löysin uuden upean kumppanin, joka on vähintään yhtä halukas kuin minä. Elämä on taas mahtavaa.

Täällä sama. 

Elämä hymyilee ja haluttu olo

Vierailija
7/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimulla sama ongelma, vaimoni  antaa koittaa tissejä mutta  alaåäähän ei saa koittaakaan. Muuten pusuttelee  mutta ei halua  panohommista mitään. Minä katselen bikinikuvia  ja muistelen menneitä aikoja.

Vierailija
8/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaimon sisko käy meillä aika harvakseen pitkän matkan takia. On  viisi vuotta nuorempi vaimoani ja hänellä vielä hormonit jyllää. Joten minäkin saan niistä nauttia. Lukuisia kertoja nautittu jo silloinkin kun vaimoni vielä antoi pimppiä. Ongelma on siinä kun näitä hyviä panokertoja  ei voi laittaa pankkiin josta aina käyttäisi tarpeen tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan