Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpaineen mittaaminen sattui aivan älyttömästi

Vierailija
08.02.2025 |

Minulla kotona uuden karhea Omronin verenpainemittari, jolla olen monta kertaa mitannut verenpaineeni. Tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia. 

Tänään kun mittasin, puristi mansetti niin kovasti, että se oikeasti sattui. Käteeni tuli mansetista mustelmat ja kättä särkee nyt. 

Onko mittari rikki vai miten ihmeessä mittaaminen sattui noin paljon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit liian kireälle?

Vierailija
2/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko paine korkealla kun puristi lujasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli normaalit paineet, mutta hammasta sai purra, kun sattui niin saakelisti. 

ap

Vierailija
4/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattui syksyllä, kun päivystyksessä mitattiin. Paineet oli kyllä tosi korkeat. Hoitaja sanoikin, että varmaan sattui.

Vierailija
5/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää keskeyttää se heti jos puristaa liikaa vai jatkaako se vain toimintaa ilman että saa irti. Onko se liian tiukalle laitettu vai laitteen huono suunnittelu. Ei kuulosta ihan hyvältä se laite. Jos on oma virhe ehkä ohjeista selviää. Ei kuulu sattua.

Vierailija
6/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tilaa aliexpressistä 20e aktiivisuusranneketta? Sitten vertat sen tuloksia tuohon. Se mittaa verenpaineen heti ilman kipuja.

Vierailija
7/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku tällänen: https://www.aliexpress.com/item/1005006813411227.html

Vaatii älypuhelin ja google play store appin. Ilman sitä ei saa kellonaikaa oikeaksi.

Vierailija
8/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oli normaalit paineet, mutta hammasta sai purra, kun sattui niin saakelisti. 

ap

Miksi et keskeyttänyt mittaamista, jos noin sattui?

Vierailija
9/9 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 

Minua sattuu aina, kun mittaan verenpaineen. Toimenpide on erittäin epämiellyttävä, vaikka arvo on normaali.

Lääkäri mittasi 127/80, vaikka yleensä luku nousee lääkärikäynnillä. Mittaus ei sattunut vastaanotolla.

Sinänsä koominen pelko, että selkärankani on murtunut ja tuska oli inhottava. Ranteeni murtui, mutta olin syöpähoitojen vuoksi niin kipeä, etten edes huomannut murtumista. Luulin, että käsi oli arka. Paha murtuma selvisi vasta röntgenissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan