Luksushotelli Marian sijoituskupla puhkesi
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011020591.html
Kuinka paljon vastaavaa vielä löytyykään Suomesta?
Kommentit (242)
Olin ennen Ammattiliitto Pron jäsen. En ole enää.
Ja nauran pas-kaista pilkkanaurua Lajuselle ja uskovaisille..muahahaa
Vierailija kirjoitti:
Vai uima - allas täynnä r y š š ä n h u o r I a. Ei vastaa käsitystäni luksushotellista.
Ilmeisesti Lajunen on huonosti mainostanut tätä palvelua? Luultavasti hotelli ei olisi noissa talousongelmissa, jos tätä olisi selkeemmin mainostettu!
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan ihmiset oppivat että uskovaiset on niitä kaikkein suurimpia kusettajia. Kaiken kun saa aina anteeksi.
Lehto oli tällänen kusettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai uima - allas täynnä r y š š ä n h u o r I a. Ei vastaa käsitystäni luksushotellista.
Ilmeisesti Lajunen on huonosti mainostanut tätä palvelua? Luultavasti hotelli ei olisi noissa talousongelmissa, jos tätä olisi selkeemmin mainostettu!
nyt on kyllä markkinointi pettänyt ja pahasti!
Vierailija kirjoitti:
hahahahhahaaaaaa
Suomi juntit ilkkuu kun firmat menee nurin🥺
Idioootti Samppa Lajunen uskovainen perseapina...hahahaa! Hyvä että meni konkkaan hahahaa
Vierailija kirjoitti:
Idioootti Samppa Lajunen uskovainen perseapina...hahahaa! Hyvä että meni konkkaan hahahaa
😂😂😂😂😂😂😂
Ylpeys käy lankeemuksen edellä sanotaan raamatussa. Onkohan Lajunen tutustunut kirjaan? On tainnut omat varansa suojata niin ettei ulosottomies pääse niihin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koko sijoitushörhöily pitäisi saada loppumaan tai ainakin siihen pitäisi saada järkeä. Sijoituksista saatavat tuotot ovat itse sijoittajille aina täysin vastikkeetonta tuloa. Käytännössä joku muu tekee työn mutta sijoittajat saavat siitä rahaa sohvalla makoilemalla.
Mites teet työtä, jos sinulla ei ole pääomaa ostaa tarvitsemiasi raaka-aineita, laitteita, tiloja jne.?
no ilmankos Tua Backman tätä niin mainosti. :D
Samppa on hyvin suojannut omat varansa, ei jää tyhjin käsin. Tyhmät sijoittajat ovat sen sijaan syntyneet rahastettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä pöhinää institutionaaliselta sijoittajalta. Luulisi korkeastikoulutetun talous-alan ammattilaisen pystyvän perustelevan sijoituspäätöksiään muulla kuin tunteilla. "Inspiroiva", "kunnianhimoinen", "hyvä olla mukana". Ei nyt oikein vakuuta kyllä minua jos minun rahojani tuollainen hemmo sijoittaa eteenpäin vastaavilla kriteereillä.
Mikä ammattilainen tuo Salenius on? Ei mikään. Puoluekirjalla hommiin päässyt demari. Muissakin ammattiliitoissa jättänyt jälkeensä vain savuavia raunioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä pöhinää institutionaaliselta sijoittajalta. Luulisi korkeastikoulutetun talous-alan ammattilaisen pystyvän perustelevan sijoituspäätöksiään muulla kuin tunteilla. "Inspiroiva", "kunnianhimoinen", "hyvä olla mukana". Ei nyt oikein vakuuta kyllä minua jos minun rahojani tuollainen hemmo sijoittaa eteenpäin vastaavilla kriteereillä.
Mikä ammattilainen tuo Salenius on? Ei mikään. Puoluekirjalla hommiin päässyt demari. Muissakin ammattiliitoissa jättänyt jälkeensä vain savuavia raunioita.
Näin se käy, kun demareiden puoluekirjalla töihin päässyt toveri alkaa vähän sijoitella jäsenten rahoja. Esimerkiksi JHL:ssä tästä sijoitusguru Saleniuksesta voisi olla paljon kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noissa kuplissa joku käärii rahat ja konkurssipesä tyhjä niin velkojat ei saa mitään 👍
Tuossa rahastosta oli 18miljoonaa euroa ja 3kk kuluttua 0€. Minne rahat meni? 🤔
Taskuun
Ja mitään ei Lajunen edelleenkään tiedota. Hotelli myydään käsistä ja varat menneet, mutta ei muuta kuin enemmän kuoreen vaan.
Ammattiliitto pro:n pro sijoittaja laittoi kuplaa miljoona euroa! No vahinkoja sattuu ja kun liitonjäsenmaksua vähän korottaa niin tuollainen kupru kuitattu 👍