Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETUOVI 696813 KOHDE

Vierailija
05.03.2007 |

MIELIPIDETTÄ!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan landella .

Vierailija
2/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjapiirrustus ei kyllä omaa silmää miellytä, käynti paikanpäällähän vasta selvittää miltä pohja vaikuttaa. en tykännyt pelkän pohjakuvan perusteella omasta talostammekaan aluksi, mutta esittelyssä olikin tosi hyvä! ;) Kannattaa varmaan käydä katsomassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis ja vanha. En ostaisi, ei niin tuska omakotitaloa saada, että ton ostasin.

Vierailija
4/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtuu keittiöön ruokapöytä? Entä minkä kokoisia ovat makuuhuoneet?

Toisaalta, kohtuuhintainen.

Vierailija
5/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto mielestäni siis edullinen.

Pohja muuten ok, mutta olisi kivempi jos keittiö olisi enenmmäm oh yhteydessä.

Harkitsemisen arvoinen kohde mielestäni.

Vierailija
6/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, mutta itse en henkilökohtaisesti näe tuossa paljonkaan hyvää. Meille ruokailu on tärkeää, samoin kokkausprosessi. Suosin avokeittiöitä ruokailu- tai olotilan yhteydessä, tai ainakin keittiötä, joka ei ole pimeä ja syrjässä ja johon mahtuu kunnon ruokapöytä pitkää illallistamista ja vieraiden kestittämistä varten...Samoin meillä menisi kyllä kaikki pinnat uusiksi tuossa kodissa. Takkakin, mikä yleensä on tosi iso plussa asunnossa, on tuossa talossa aika ruma. Ja noin syrjäisellä seudulla en voisi kuuna päivänä asua. Sori, mutta tämä on MINUN mielipiteeni.

Toisaalta tuo asunto maksaa suunnilleen saman verran kuin 50-neliöinen kasiomme puoli vuotta sitten myytäessä, ja nykyiseen kolmioomme jouduimme ottamaan melkein 100 000 päälle lainaa. Eikä ole takkaa, eikä saunaa. Meitä on niin moneksi, ja ihmiset arvostaa erilaisia asioita (minä esimerkiksi sijaintia ja kämpän pintoja ja pohjaratkaisua yli neliöiden). Ei kai muiden mielipiteillä pitäisi olla väliä kun tehdään ratkaisua OMASTA kodista.

Vierailija
7/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keittiön ruokailutila ja olohuone ovat lähempänä toisiaan, jolle annan erityistä arvoa. Lisäarvoa tuo myös mielestäni se että meillä on olohuone ja keittiö etelä-länsi suuntaan ja isot ikkunat avautuvat isolle katetulle terassille. Miksihän tuosta esittelykohteesta ei ollut kuvaa takapihalta ollenkaan? Hyvä sijainti on plussaa, mutta itsellehän te ostatte, joku voi tykätä pimeästä ja pienestä keittiöstä vaikken minä tykkääkkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi