Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * Joulun Ihmeet 2007* * Vko 10

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vauvaksi! Ilmeisesti greippimehua olisi tarkoitus juoda heti ensimmäisestä kiertopäivästä alkaen, eli menkoista ovulaatioon. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :) Ja voihan olla, että sinun limakalvot antavat siittiöille hyvät olosuhteet ilman greippimehujakin!

Mies viettelikin eilen minut :) Tässä kierrossa käytän nyt sellaista taktiikkaan etten kerro miehelle mitään ovulaation mahdollisesta ajankohdasta. Viime kierrossa hänelle tuli vähän suorituspaineita ja sellainen " siittäjä-olo" , kun minä pohdin aina, että nyt on varmaan ovulaatio käsillä nyt pitää olla jne..

Galluppia: Kumpi teillä aloitti kuumeilun? Kauanko meni, että kuume tarttui toiseenkin?

Meillä mies ois halunnut toista, kun esikoinen oli vauva. Välillä, kun oli raskaampaan esim. esikoinen valvotti niin sanoi, että eiköhän lapsiluku ole tässä. Sitten taas ehdotti joskus, että eikö jo vois toista. Minulla on koko ajan ollut, että kolme lasta ois ihana. Mutta on ollut sellainen olo, että ei vielä. Joulun jälkeen kumpusi sitten jostain todella voimalla älytön VAUVAKUUME :) Ja tässä sitä ollaan.

Sara-Fiina kp 13/34-35 yk 3

Vierailija
22/28 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Fiina:

Galluppia: Kumpi teillä aloitti kuumeilun? Kauanko meni, että kuume tarttui toiseenkin?

Sara-Fiina kp 13/34-35 yk 3

Moi,

Mulla ny on ollu vauvakuume siitä asti, kun sain esikoisen ekan kerran syliini. Elämäntilanteet on sen jälkeen vaihtuneet ja jouduin hautaamaan vauvahaaveet vuosiksi. Nyt uusperheen myötä se tais olla itseasiassa mies, joka ensimmäisenä vauvan otti puheeksi. Eikä mua tarvinnut pitkään taivutella ;)...

T: Nimim. Heti valmiina :D

Ps. Hieman haikein ja harmistunein fiiliksin täällä ulkomaankeikkaan valmistaudutaan. Mä oon NIIN varma, että ovis tulee just reissun aikana :(... Pitäkää te siskot tilaisuuksista kiinni minunkin puolestani ;). Yritän jossain vaiheesa hakkeroitua linjoille teidän kuulumisia tsekkailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaita!

Täällä ootellaan ovista edelleen, ei onneksi tullutkaan etuajassa. Mies tulee ensi yönä tai aamuyöstä kotiin reissusta, joten ei mee ovis siis ohi tässä kierrossa. Jes!

Muutoin ei mitään kummempaa. Ihmettelen vähän että joulukuun porukkaan on tullut aika nihkeästi porukkaa lisää. Uumoilen, että jotkut laskelmoivat jättäen tämän kuukauden välistä, kun syntyisi loppuvuoden lapsi. Olisko noin? Vai onko vaan sattumaa, ettei väkeä nyt niin ole liikkeellä?

No, itse kyllä otan minkä kuun lapsen vaan, jos sellainen suodaan. On se nyt nähty että itse en ainakaan enää pysty laskelmoimaan kalenterin avulla, se tulee jos on tullakseen. Toivottavasti pian.

Galluppiin. Meillä minä olen hoitanut kuumeilut ja sitten miehen taivuttelut. Esikoisesta taivuttelu kesti vuoden, samoin kakkosen kanssa. Ei kumpikaan haluttu ensin toista lasta, kun esikoinen oli koliikkilapsi ja muutenkin vähän sellainen vaativa (on edelleen..), mutta niin vaan luonto hoiti homman ja taas haluaisin lapsen. Mies ei vaan meinannu millään lämmetä enää. Ja nyt kun ei meinaa enää tärpätä, niin oon hieman valitettavasti katkera että aloitettiin yritys niin myöhään.

No, eihän sitä sais jossitella jälkikäteen, mut mut. Onneksi mies nyt kumminki on ihan mukana tässä touhussa. Minä kyllä kerron ovisaikataulun miehellekin, ei sitä haittaa se, ja ihan mielellään tietää koska olis hyvä aika touhata. Huumoria sitten kehiin tyyliin: tilaisin hieman vauvaseksiä sille ja sille päivälle ;)

Noniin, loppuikohan lastenohjelmat vai kaipaako esikko muuten vierelleen seuraa...gotta go... hyvää viikonloppua!

Koralli73 kp 11/24-30 yk8

Vierailija
24/28 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa vaan pitkästä aikaa. en oo kerenny koneelle ku vasta iltaisin ku oon tehny iltavuoroa ja sit oon ollu nii väsy ettei oo jaksanu enää vastailla..meillä se jtp-tekniikka onnistuu lähinnä miehen ansiosta, on aika hyvä lämmittelemään ;)

nyt tosin iski hiiva kun oli aika kuivat kelit menkkojen jälkeen joten tänään ei oikee kehtaa puuhailla ja sit huomenillalla otan sen kuurin joten seur kerran vasta kp14..

pojan kanssa ois tarkotus mennä huomenna viimosia kertoja kokeilee suksia, tuntuu nuo lumet sulavan siihen malliin että ei montaa päivää oo enää mahiksia hiihtoon..

ei muuta tännepäin..ei oo viivoja ilmestyny vielä liuskoihin..

marie82 kp 12/27-? yk2

Vierailija
25/28 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli yöllä reissusta ja nukkuu nyt esikon kanssa päikkäreitä :) Illalla pitää mies kellistää sitten ihan muista syistä ;)

Personan tikuista näkyi että ovis alkaa olla lähellä. Siinä se estrogeeniviiva alkaa aina himmentyä ovista ennen, huomenna voi jo näyttää oviksen merkkiä, ken ties. Varsinainen ovis voi siis olla ehkä jo huomisiltana, todennäköisemmin vasta seuraavana päivänä. Näin ennustan, katsotaan miten käy.

Valkovuoto on tosi vähäistä nyt :/ Tietääköhän se huonoa ovista. Siis laadultaan se on sellaista kuin pitäisikin, mutta yleensä ennen ovista valkovuoto on tosi runsasta, ja nyt sitä on aika vähän, toivottavasti simpat silti löytäisivät perille, vaikka olisi vähän " kuivempi keli" . Greippimehukuuri olis voinutkin tehdä terää tässä kierrossa, oon mä sitä parina päivänä juonu, mutta en mitenkään säännöllisesti.

Eipä tänne ihmeempiä. Tärppionnea kaikille!

Koralli73 kp 12/24-30 yk8

Vierailija
26/28 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs nyt voin sitten " virallisesti" ilmoittautua tänne joulunihmeisiin, koska täti saapui tänään kylään. Kyllähän se toki harmittaa, mutta olin jo luopunut toivosta raskauden suhteen, kun ei kerta testi näyttänyt plussaa vaikka kierto venyi niinkin pitkäksi kuin kp50!!!

Mutta yllättävän hyvällä tuulella silti ollaan, eilen kun sain niin hyviä uutisia ystävältäni (heille tulossa esikoinen elokuussa...)

Nyt alan lueskelemaan vähän tarkemmin teidän muiden kuulumisiakin, jotta pääsee " kunnolla" kuumeilemaan täälläkin.

Joten kaikille oikein paljon plussatuulia!!!

napero kp1/33-50 yk8 (alkamassa)

Vierailija
27/28 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla ilmoittautumaan pitkästä aikaa, ettei ihan kokonaan unohdeta xD

Kovasti oli uusia kuumeilijoita tullut *vilkuttaa*!

" vanhoja" oli ainakin Koralli ja Rimpekin, voih...

Tämä kuu on sellainen " ei yritystä" kuukausi...mielialan tähden ja myös siitäkin syystä että tatska jäi puoliksi tekemättä ja tehdään loppuun kuukauden kuluttua. Niin eikä sitä voisi kaiketi tehdä jos raskaana. Hassua ois olla puolivalmiilla tatuoinnilla seuraava vuosi *reps* :)

Niin, toki aivan pieni mahis pupuilujen suhteen on. En jaksa sitä sen enempää miettiä.

Tutti ilman koopeetä (ovis varmaan oli justiin) yk 9

Vierailija
28/28 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus, ei Rimpe vaan Lastwish...sorge.

;)