Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko siivoojan työyhteisösi jäseneksi?

Vierailija
06.02.2025 |

Vai ajatteletko siivoojan olevan "kasvoton" kuten lämmitys tai ilmastointi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitossa ajattele. En ole. 

T sairaalahuoltaja 

Vierailija
2/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitossa ajattele. En ole.

T sairaalahuoltaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakisiivoojana yhdessä yrityksessä joka ei siis ole työnantajani ja nämä kyllä ovat kovinkin sellasia että koen olevani osa tuota yhteisöä mikä on kyllä kiva juttu. 

Vierailija
4/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huonosti käyttäytyvät asiakkaat ovat ilmaa. Menen tekemään työni hyvin. En miellyttämään ihmisiä. 

T. Siivooja 

Vierailija
5/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin silloin, kun siivoja oli työyhteisön jäsen. Sitten siivouspalvelut ulkoistettiin, ja nykyään käy siivousfirmasta kuka milloinkin sattuu käymään, niin vaikea heitä on työyhteisön jäseniksi kokea.

Vierailija
6/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on osa yhteisöä. Ja tärkeä sellainen. Jokainen voi kuvitella kuinka kivaa olisi, jos heitä ei olisi. 

Vierailija
7/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan riippunut työpaikasta ja siivoojasta, vaikka eivät ole olleet yrityksen omia työntekijöitä on joistain tullut "osa yhteisöä" ja osa on ollut "vain siivooja. Kolme eniten asiaan vaikuttanutta tekijää ovat olleet siivouskertojen määrä ja kesto, onko vakisiivooja vai vaihtelevampi tekijä, miten siivoja on itse suhtautunut meihin paikan työntekijöihin. Olen edelleen jopa satunnaisesti yhteydessä yhden entisen työpaikkani entisen siivoojan kanssa.

Vierailija
8/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Käy työaikojen ulkopuolella. En ole ikinä nähnyt koko siivoojaa. Tai monta eri henkilöä meidän toimistolla varmaan käy.

Vierailija
9/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Meillä oppilaatkin tuntevat siivoojat nimeltä. Iso yläkoulu kyseessä.

Vierailija
10/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olin aivan puulla päähän lyöty, kun tulin nykyiseen työpaikkaan ja siistijä meni syömään eväänsä k o m e r o o n, koska se oli heille osoitettu paikka. 

Vierailija
11/11 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluvat työyhteisöön. Paitsi tämä viimeinen, joka juoksee karkuun, kun sanoo hyvää huomenta! Oikeasti, luulin että vika on minussa, mutta muutkin ovat sanoneet samaa. Hänelle ei voi puhua, ei tervehtiä, ei katsoa päin. Saattaa lähteä karkuun toiseen kerrokseen.

Yritä siinä nyt sitten ottaa osaksi yhteisöä.