Kysymys irtisanoutumisesta
Olen päättänyt irtisanoutua työstäni. Talviloma olisi tulossa ensi kuussa. Kannattaako irtisanoutua ennen lomaa vai loman jälkeen. Onko merkitystä taloudellisesti? Täysi kesäloma on myös sisällä.
Kommentit (7)
Onko yt:tä tiedossa? Jos on, niin kannattaa odottaa pakettia vapaaehtoisesta irtisanoutumisesta. Tämä oma suunnitelmani.
Aloituspäivää uudelle työlle ei vielä ole, puhetta on ollut, saattaa tulla kuitenkin lyhyt työttömyys jakso ennen uuden työn alkua.
Vierailija kirjoitti:
Onko yt:tä tiedossa? Jos on, niin kannattaa odottaa pakettia vapaaehtoisesta irtisanoutumisesta. Tämä oma suunnitelmani.
Ei varsinaisesti minua koskevia yt neuvotteluja, mutta yrityksessä on kyllä yyteet.
Vierailija kirjoitti:
Aloituspäivää uudelle työlle ei vielä ole, puhetta on ollut, saattaa tulla kuitenkin lyhyt työttömyys jakso ennen uuden työn alkua.
Sovi nyt se uusi päivä ja allekirjoita sopimus ensin.
Ensin uusi työ ja sitten vasta irtisanoudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse irtisanoutuisin siten, että talvilomalta en takaisin tulisi. Kesäloma maksettaisiin rahana. Onko sinulla suunnitelmia, töitä tulossa?
Eli irtisanoutuisit ennen loman alkua vai katoaisit lomalla ilman irtisanoutumista?
Itse irtisanoutuisin siten, että talvilomalta en takaisin tulisi. Kesäloma maksettaisiin rahana. Onko sinulla suunnitelmia, töitä tulossa?