Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys irtisanoutumisesta

Vierailija
06.02.2025 |

Olen päättänyt irtisanoutua työstäni. Talviloma olisi tulossa ensi kuussa. Kannattaako irtisanoutua ennen lomaa vai loman jälkeen. Onko merkitystä taloudellisesti? Täysi kesäloma on myös sisällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irtisanoutuisin siten, että talvilomalta en takaisin tulisi. Kesäloma maksettaisiin rahana. Onko sinulla suunnitelmia, töitä tulossa? 

Vierailija
2/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yt:tä tiedossa? Jos on, niin kannattaa odottaa pakettia vapaaehtoisesta irtisanoutumisesta. Tämä oma suunnitelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspäivää uudelle työlle ei vielä ole, puhetta on ollut, saattaa tulla kuitenkin lyhyt työttömyys jakso ennen uuden työn alkua.

Vierailija
4/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yt:tä tiedossa? Jos on, niin kannattaa odottaa pakettia vapaaehtoisesta irtisanoutumisesta. Tämä oma suunnitelmani.

Ei varsinaisesti minua koskevia yt neuvotteluja, mutta yrityksessä on kyllä yyteet.

Vierailija
5/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituspäivää uudelle työlle ei vielä ole, puhetta on ollut, saattaa tulla kuitenkin lyhyt työttömyys jakso ennen uuden työn alkua.

Sovi nyt se uusi päivä ja allekirjoita sopimus ensin.

Vierailija
6/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin uusi työ ja sitten vasta irtisanoudutaan.

Vierailija
7/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse irtisanoutuisin siten, että talvilomalta en takaisin tulisi. Kesäloma maksettaisiin rahana. Onko sinulla suunnitelmia, töitä tulossa? 

Eli irtisanoutuisit ennen loman alkua vai katoaisit lomalla ilman irtisanoutumista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä