Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläintuhkaamo veloitti liikaa

Vierailija
06.02.2025 |

Hain kissan tuhkaamosta, eläinlääkäri sanoi että menee siihen alle 2kg painoryhmään.

Kun hain tuhkat, niin painoryhmä oli 2kg-10kg ja kissa kuulema painoi 2.7kg, mikä ei voi pitää paikkaansa sillä kisuli oli todella pieni..

Onko muille käynyt näin ja mitä olette tehneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin asian olla. Samaan tuhkaamoon en enää jatkossa ikinä antaisi lopetettua lemmikkiä. Yleensäkin jos on mahdollista kannattaa käyttää tuhkaamoa jonne lemmikin voi itse viedä ja paperit ja kuitti maksetusta tuhkauksesta+uurnasta tehdään heti niin ei tule jälkeenpäin sanomista. Sellainen tuhkaamo löytyy ainakin Oulusta (Sulo) ja Kuopiosta (Tuulikello).

Vierailija
2/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin asian olla. Samaan tuhkaamoon en enää jatkossa ikinä antaisi lopetettua lemmikkiä. Yleensäkin jos on mahdollista kannattaa käyttää tuhkaamoa jonne lemmikin voi itse viedä ja paperit ja kuitti maksetusta tuhkauksesta+uurnasta tehdään heti niin ei tule jälkeenpäin sanomista. Sellainen tuhkaamo löytyy ainakin Oulusta (Sulo) ja Kuopiosta (Tuulikello).

No sitä mä kans mietin, että ehkä parempi vaan antaa olla. Eläinlääkäri vei lemmikin,kun itsellä ei ollut mahdollisuutta.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin poltettu.

Vierailija
4/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mennyt kissan kuivapaino ja märkäpaino sekaisin.

Vierailija
5/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikasvuinen aikuinen kissa painaa 4-5 kiloa. Pienet esim bengalikin painaa aikuisena 2,9 kiloa ja siitä ylöspäin. Toki jos olet nuoren pennun vienyt piikille voi painaa alle kaksi kiloa 

Vierailija
6/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuhkattu kissa varmasti sinun kissasi?

Vierailija
7/7 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä mä kans mietin, että ehkä parempi vaan antaa olla. Eläinlääkäri vei lemmikin,kun itsellä ei ollut mahdollisuutta.ap

Yksi juttu minkä voisit tehdä niin etsit Googlen karttahausta sen tuhkaamon nimen niin näet että siellä on kohta ARVOSTELUT. Sinne voit nimimerkillä kirjoittaa mitä tekivät sinulle. Yrityksen omistaja ei voi poistaa arvosteluja, joten siinä mielessä hyvä kanava tutkia vaikkapa eri eläinlääkäriasemia mitä yrityksiä nyt mieleen tulee. Ainakin eläinlääkäriasema Evidensiasta on joka kaupungista hyvin suuri osa ihan kauheaa luettavaa niin tietää ainkin missä ei kannata ikinä asioida jos on vain mahdollista, tuokin  on valitettavasti melkein joka paikassa ainoa päivystyssairaala. Jos kirjoitat sinne arvostelun niin se on siellä muidenkin tuhkaamista miettivien luettavissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi