Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko syväkyykky korkkareissa nyt muka NIIN ihmeellinen kyky? Luuletko ettei lähipiirissäsi kukaan pystyisi siihen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kyykätessä laitetaan korko kantapään alle, jos liikkuvuus on huono. Käytetään esim lankunpätkää tai levypainoa tarkoitukseen.

Vierailija
22/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no mäkin pystyn tuohon, varsinkin tuollaisilla tolppakorkokengillä, ja oon sentään pikkuisen ylipainoinen ja täysin treenamaton 54v. Mutta siihen en pystyisi, minä hän veti tuossa muutama vuosi sitten kun tuli vauva käsivarella kynähameessa ja stilettikoroissa alas lentokoneen portaat ja vilkutteli katsojille samalla. Siinä olisi tullut mulla rumita, sekä minä että se vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on itsepetosta tässä ketjussa havaittavissa...

Vierailija
24/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö korkokenkien käyttä ole naista alistavaa, miehet aikoinaan halunneet, että sääret näyttävät pidemmiltä ja edelleen osa naisistä nöyristelee tämän vanhanajan äijäsäännön edesssä?

Ehei. Korot tuo naisille valtijatarmaista pituutta ja uljautta. Lyhyempiä miehiä katsotaan alaviistoon ja pitkiä suoraan silmiin.

Vierailija
25/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias ja pääsen kyykkyyn niin että kantapäät maassa. Suurin osa samanikäisistä kavereista myös niin ei korkkareilla kovin ihmeellinen taito.

Vierailija
26/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa uutinen!

Vierailija
27/27 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ei osaa edes kävellä korkkareilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän