Onko syväkyykky korkkareissa nyt muka NIIN ihmeellinen kyky? Luuletko ettei lähipiirissäsi kukaan pystyisi siihen?
Kommentit (27)
Joo, no mäkin pystyn tuohon, varsinkin tuollaisilla tolppakorkokengillä, ja oon sentään pikkuisen ylipainoinen ja täysin treenamaton 54v. Mutta siihen en pystyisi, minä hän veti tuossa muutama vuosi sitten kun tuli vauva käsivarella kynähameessa ja stilettikoroissa alas lentokoneen portaat ja vilkutteli katsojille samalla. Siinä olisi tullut mulla rumita, sekä minä että se vauva.
Vähän on itsepetosta tässä ketjussa havaittavissa...
Vierailija kirjoitti:
Eikö korkokenkien käyttä ole naista alistavaa, miehet aikoinaan halunneet, että sääret näyttävät pidemmiltä ja edelleen osa naisistä nöyristelee tämän vanhanajan äijäsäännön edesssä?
Ehei. Korot tuo naisille valtijatarmaista pituutta ja uljautta. Lyhyempiä miehiä katsotaan alaviistoon ja pitkiä suoraan silmiin.
Olen 33-vuotias ja pääsen kyykkyyn niin että kantapäät maassa. Suurin osa samanikäisistä kavereista myös niin ei korkkareilla kovin ihmeellinen taito.
Suuri osa ei osaa edes kävellä korkkareilla
Salilla kyykätessä laitetaan korko kantapään alle, jos liikkuvuus on huono. Käytetään esim lankunpätkää tai levypainoa tarkoitukseen.