Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian voi värjätä uudelleen kestovärin päälle

Vierailija
05.03.2007 |

hiuksiin?

Eilen värjäsin ja tuli ihan kamala väri, voinko tänään jo hakea uuden värin vai kuinka käy? :-/

Kyseessä Lorealin Gasting väri kastanjanruseka, näyttää mun tukassa mustalta ja lilalta....KÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!!

Auttakaa! =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut kamala väri.

Vierailija
2/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko tullut hyvä väri siitä uudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä asettuisi se väri... Minusta musta ja lila kuulostaa hyvältä, siihen vaan tumma silmämeikki (en tarkoita mitään gootti-tyyliä kuitenkaan, vaan siistit rajaukset ja tumma luomiväri)

Vierailija
4/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä tähän tottuu...?!

On vaan niin outo kun aina ollut sellaisia luonnollisen värisiä värejä... =D

T;ap

Vierailija
5/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa odottaa muutama pesu. Toisaalta tumma voi olla aika kiva, vähän enemmän meikkiä kyllä vaatii.

Vierailija
6/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin mustanliilan tukan, mutta en ole löytänyt mieleistä väriä. Tuota Casting-väriä en ole kokeillut. Omat hiukseni ovat luonnostaan tummanruskeat, mutta niissä on paljon punapigmenttiä, jonka haluaisin piiloon. Olen muuten värjännyt kestovärillä heti seuraavana päivänä, jos väri ei ole miellyttänyt. Ei ole hiukset kärsineet.

Vierailija
7/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitkään tummat kuitenkaan. Nyt oli aikaa edellisestä värjäyksestä, en muista mikä väri on ollu viimeksi.

Joku uutuus väri tuo casting taitaa olla? Ja väri siis kastanjanruskea....joka ei ole mun mielestä ruskea mistään kohtaa!!!!! Mikä väri kastanja muuten OIKEASTI on?

Vierailija
8/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanooko se mitään?